logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۳۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون توسعه و مدیریت و منابع استاندار زنجان:

جامعه باید پژوهشگران را به‌عنوان یک مطالبه گر بشناسد/ تمامی برنامه‌ریزی‌ها در جهت ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت است

جامعه-باید-پژوهشگران-را-به‌عنوان-یک-مطالبه-گر-بشناسد-تمامی-برنامه‌ریزی‌ها-در-جهت-ارتباط-بیشتر-دانشگاه-و-صنعت-است-

معاون توسعه و مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: جامعه باید پژوهشگران را به‌عنوان یک مطالبه گر بشناسد.

 

به گزارش موج رسا;  سمانه شاددل امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری بابیان اینکه آسیب‌شناسی جشنواره های دانشجویی هفته پژوهش به‌صورت دقیق انجام شود، اظهار کرد: این آسیب‌شناسی راهبرد و راهکار در اختیار اعضای ستاد پژوهش و فناوری برای ادامه هرچه بهتر جشنواره ها قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی برای پیشرفت استان در پژوهش انجام شود، ابراز کرد: بر اساس ارائه گزارش‌های که در این جلسه ارائه شد این ظرفیت در استان وجود داد.

معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری زنجان تصریح کرد: جامعه باید پژوهشگران را به‌عنوان یک مطالبه گر بشناسد.

وی با اشاره به کمیته دانش‌آموزی ستاد هفته پژوهش و فناوری، عنوان کرد: در این کمیته باید برنامه‌ها طوری برنامه‌ریزی شود که مشوق حضور دانش آموزان در جشنواره‌های هفته پژوهش و فناوری باشند.

شاددل بابیان اینکه برای آنکه بار عملی جشنواره‌های هفته پژوهش و فناوری اعتبار بالایی داشته باشد باید کمیته دانش‌آموزی کار خود را با بار علمی بالا انجام دهد، افزود: اعتبار علمی جشنواره‌های هفته پژوش و فناوری در آینده وابسته به عملکرد کمیته دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به عدم تشویق دانش آموزان منتخب در جشنواره دانش‌آموزی هفته پژوهش و فناوری سال گذشته، ابراز کرد: باید در این جشنواره‌ها اعتبار جوایز دانش آموزان قبل از جشنواره تامین شود.

معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری زنجان با اشاره به روحیات دانش آموزان، تصریح کرد: انگیزه دانش آموزان از شرکت در این جشنواره‌ها با سایر شرکت‌کنندگان متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه کبریت محل مناسبی برای برگزاری جشنواره دانشجویی هفته پژوهش و فناوری است، عنوان کرد:به نظر من برگزاری این دست از برنامه‌ها در فضای عمومی بهتر از فضای داخل دانشگاه‌ها است.

شاددل با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌های مجموعه استانداری در ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت است، ادامه داد: امیدواریم در این جشنواره ارتباط بین صنعت و دانشگاه موردتوجه دانشگاه فنی و حرفه‌ای باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر