logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۳۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان/دو نمایش زنجان به جشنواره فجر راه می یابد

برگزاری-اختتامیه-سی-و-یکمین-جشنواره-تئاتر-استان-زنجان-دو-نمایش-زنجان-به-جشنواره-فجر-راه-می-یابد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان روز چهارشنبه صبح برگزار می شود.

محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان از صبح دیروز آغاز به کار کرده است و امروز نیز با ادامه اجراها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امروز از ساعت 11 صبح «خطی که به‌موازات دیگری هدر رفت» به نویسندگی ابوالفضل رجبی و کارگردانی نسرین نباتی در پلاتو ماندگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان اجرا می شود،افزود: جلسه نقد و بررسی این اثر ساعت 12:30 برگزار می شود.

این مسئول دومین نمایش این امروز را «نقطه صفر مغزی» به نویسندگی و کارگردانی متین شفیعی مقدم، عنوان کرد و گفت: این نمایش از ساعت از ساعت 15:30 برگزار و جلسه نقد و بررسی آن نیز ساعت 17 برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: نمایش «عینهو شب که سیاس» نوشته سام کوراوند و کارگردانی حامد محسنی از شهرستان «خدابنده»آخرین فیلم اجرایی امروز است که از ساعت 18:30 اجرا و جلسه نقد و بررسی آن ساعت 20 برگزار می شود.

علیمحمدی تصریح کرد:همچنین نمایش «نت‌های خاکستری» به نویسندگی  و کارگردانی اصغر محمدی روز سه شنبه از ساعت 11 اجرا و ساعت 12:30 جلسه نقد و بررسی آن برگزار می شود.

وی بیان داشت: نمایش خوخانلار» به نویسندگی علیرضا فریدراد و کارگردانی حمیدرضا قزلباش نیز از ساعت 15:30 اجرا و جلسه نقد و بررسی آن مطابق روز قبل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

این مسئول آخرین نمایش اجرایی این نمایش را «خواب در فنجان خالی» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی امیررضا مرادی عنوان گرد و گفت: این نمایش از ساعت 17:30 اجرا و جلسه نقد و بررسی آن ساعت 20 برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان با حضور عوامل اجرایی و هئیت داوران برگزار می شود.

علیمحمدی با اشاره به رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان در سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان،بیان داشت: این پوستر توسط محمدمهدی ولی‌زاده طراحی شده است.

وی با بیان اینکه تیم هیئت داوران خوبی برای استان زنجان انتخاب شده است، افزود: امیدواریم با داوری خوب بتوانیم در جشنواره بین المللی فجر نیز بدرخشیم.

این مسئول تصریح کرد: آثار مطلوبی به جشنواره تئاتر استان زنجان رسیده است و قرار است دو تیم از زنجان به جشنواره فجر راه یابد.

به گزارش موج رسا، سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان ۳ تا ۶ آذر ماه با حضور اتابک نادری و پیمان کریمی و زهرا خسروی به عنوان داور در حال برگزاری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر