logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۳۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در آستانه سالگرد شهید دکتر مجید شهریاری

یاد و خاطره شهید مجید شهریاری فراموش شدنی نیست

یاد-و-خاطره-شهید-مجید-شهریاری-فراموش-شدنی-نیست

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهیدان همیشه زنده و فراموش شدنی نیست، گفت: شهید دکتر مجید شهریاری از افتخارات ایران و استان زنجان هستند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان در دیدار با خانواده شهید شهریاری اظهار کرد: شهید دکتر مجید شهریاری از افتخارات ایران و استان زنجان هستند که اقدامات ایشان در کشور ماندگار شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و توجه ویژه به خانواده شهدا و جانبازان، تصریح کرد: وظیفه ما ادامه راه شهدا است تا اجاره ندهیم که خون شهدا پایمال شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به از خودگذشتگی و ایثار شهیدان در راه اعتلای ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند هیچ جایگاه و مسولیتی برای ما متصور نبود و باید راه آنها را به هبترین شکل ممکن برای اعتلای هرچه بیشتر انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

در ادامه مادر محترم شهید دکتر مجید شهریاری با بیان اینکه شهید شهریاری انسانی دلسوز برای خانواده و کشور خود بود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار نسبت به کشور خود همواره احساس دِین میکرد و به همین جهت متعهد به پیشرفت و آبادانی کشور بود.

ایشان با توصیه‌هایی به جوانان و تاکید به توصیه‌های قرآن ادامه دادند: شهید شهریاری همواره همه امور کاری خود را دقیق و تا حصول نتیجه مثبت پیگیری می‌کرد و همیشه به فکر مردم ایران بود و پیشرفت کشور یکی از دغدغه‌های مهم ایشان بود.

در این دیدار آقای فرید شهریاری برادر محترم شهید مجید شهریاری نیز با بیان اینکه امیدواریم تا اهداف شهدا و امام راحل را به بهترین شکل ادامه داده و امانت دار آنها باشیم، ابراز کرد: شهید شهریاری بسیار متعهد و دلسوز بود و همیشه از روی علاقه و عشق به کشور خود کار کرده است

وی ادامه داد: یکی از رموز موفقیت دکتر مجید شهریاری این بود که هم قرآن را خوانده و هم به آن عمل می‌کرد.

در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از سوی اتاق بازرگانی زنجان از خانواده شهید دکتر مجید شهریاری تقدیر به عمل آمد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر