logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۳۷۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اسپانسری برای حمایت از تیمهای زنجانی در لیگ برتر وجود ندارد/ تمام تلاش‌مان را برای جذب اسپانسر به کار می‌گیریم

اسپانسری-برای-حمایت-از-تیمهای-زنجانی-در-لیگ-برتر-وجود-ندارد-تمام-تلاش‌مان-را-برای-جذب-اسپانسر-به-کار-می‌گیریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به وضعیت حضور تیمها در لیگ گفت:  اسپانسری برای حمایت از تیمهای زنجانی در لیگ برتر وجود ندارد.

علی خلیلی در گفت‌‎وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت تیمهای زنجان در لیگ ها کشوری اظهار کرد: بستکتبال سال گذشته در لیگ یک حضور داشت اما باید توجه داشت که اداره کل ورزش و جوانان اجازه تیم داری ندارد.

وی با بیان اینکه به طور یقین باید اسپانسری وجود داشته باشد و تیمی تشکیل شود، ابراز کرد: در هر رشته ما نیاز به اسپانسر داریم که متاسفانه در این زمینه مشکل داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه ما آماده‌ایم تا امکانات خودمان را در اختیار تیمها قرار دهیم، خاطرنشان کرد: از عهده ما خارج است که تیمی را در لیک مورد حمایت مالی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی طوری شده که کارخانجات حاضر به حمایت از تیم های ورزشی نیستند، بیان کرد: ما پیگیریم و برای جذب اسپانسر تلاش می‌کنیم.

خلیلی با بیان اینکه تیم های واترپلو نیز در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند، عنوان کرد: شرکت در لیگهای کشوری هزینه بالایی دارد و متاسفانه بدون جذب اسپانسر نمی توان در این لیگها شرکت کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون تیمی از واترپلو نیز در لیگ برتر حضور ندارد و ما امیدواریم با جذب اسپانسر بتوانیم تیمها را راهی لیگ های کشوری کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر