logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۳۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

برگزاری 160 عنوان برنامه در هفته بسیج زنجان/21 پروژه محرومیت زدائی در هفته بسیج افتتاح می شود

برگزاری-160-عنوان-برنامه-در-هفته-بسیج-زنجان-21-پروژه-محرومیت-زدائی-در-هفته-بسیج-افتتاح-می-شود

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:همزمان با هفته بسیج 160  عنوان با 2هزار و 100 برنامه با همکاری اقشار مختلف بسیج در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج از 30 آبان تا ششم آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می شود، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری "این چهل سال شاهد جهادهای بزرگ و پیشرفت های شگفت آور در ایران اسلامی بوده ایم که باید برای پیشرفت های آینده گذشته را شناخته و از تجربه ها استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با هدف حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و تلاش برای پیاده سازی گام دوم انقلاب برگزار می کند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای نمایش عمومی تبیین دستاوردهای چهل ساله،ظرفیت ها، توانمندی ها و برنامه های در دست بسیج برای امید آفرینی و پیشرفت گام دوم انقلاب است.

طهماسبی افزود: عظمت ایران اسلامی در دنیا در هفته بسیج بیان می شود که در این زمینه نشست های مختلفی به همین منظور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تبیین رویکردها و جایگاه ها و قابلیت های در فرآیند تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف برگزاری برنامه های هفته بسیج است، افزود: گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقای آگاهی جامعه از دستاوردهای بسیج طی چهل سال گذشته در بخش های مختلف از دیگر اهداف در این زمینه محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: توجه به گفتمان امام و رهبری در برنامه های هفته بسیج مورد توجه قرار می گیرد و این امر یکی از سیاست های برنامه های هفته بسیج است.

بیشتر بخوانید

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود:تاکید بر فرهنگ ایثار و مقاومت و نقش شهدادر حیات طبیه بسیج و تاکید بر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی از دیگر سیاست های این هفته است.

طهماسبی بر ضرورت تبیین نقش بسیج در خدمات رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم را از سیاست های برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: مردمی سازی فعالیت ها،پای کار آمدن دستگاه های اجرایی،برجسته سازی نقش بسیج در بخش های مختلف و بهره گیری از ظرفیت رسانه از راهبردهای هفته بسیج محسوب می شود.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بسیج، افزود: "بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" شعار برنامه های هفته بسیج است.

این مسئول با اشاره به فراخوان جشنواره چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: در بستر فضای مجازی نیز هشتگ های خوبی تعریف شده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دیدار با ائمه جمعه استان زنجان و گلباران و عطر افشانی مزار شهدا به عنوان برنامه های هفته بسیج، گفت: 20 یادواره شهید در این روز برگزار می شود.

طهماسبی یادآور شد: برگزاری میز خدمت،رزمایش الی بیت المقدس،مسابقات فرهنگی و ورزشی و برنامه چهل هئیت مذهبی با یاد شهدای بسیج از برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به حضور سازمان یافته بسیجیان در میعادگاه های نماز جمعه، گفت: دیدار با جانبازان و پیشکسوتان بسیجی و برگزاری اردوهای راهیان نور از دیگر برنامه های این هفته است.

این مسئول از برگزاری همایش دو روزه تولید محتوا به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: تبیین الگوی زن سوم مسلمان در 40 مدرسه استان زنجان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری 50 یادواره شهید همزمان با هفته بسیج خبرداد و گفت: کنگره شهدای بسیج در سطح سازمان برگزار می شود.

طهماسبی ازافتتاح 21 پروژه های محرومیت زدائی خبرداد و گفت: 22 پایگاه مقاومت بسیج نیز همزمان با این هفته راه اندازی می شود.

وی از آغاز به کار اندیشکده بسیج اساتید خبرداد و گفت: درمانگاه حضرت زینب (س) نیز همزمان با این هفته در زنجان کلنگ زنی می شود.

این مسئول از برگزاری شکوه مقاومت با گردهمایی بسیجیان در پنجم آذر ماه سال جاری خبرداد و گفت: اردوهای رسانه ای از طرح های اشتغالزایی برگزار می شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از توزیع 500 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم بضاعت خبرداد و گفت: برنامه های مختلفی در مناطق محروم استان نیز برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر