logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۳۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

موردی از گرانفروشی در زنجان گزارش نشده است/ تشدید نظارت ها بر بازار

موردی-از-گرانفروشی-در-زنجان-گزارش-نشده-است-تشدید-نظارت-ها-بر-بازار

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: تا کنون و پس از گرانی بنزین موردی از گرانفروشی در بازار زنجان گزارش نشده است.

محمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با افزایش قیمت بنزین نیازی به گرانی سایر کالاها نیست و اصناف منصف زنجان نیز به این موضوع مطلع بوده و گرانی را سرلوحه خود قرار نمی دهند.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی از جمله تنظیم بازار در استان با حضور روسای اتحادیه ها و صاحبنظران برگزار شده است،افزود: نرخ کرایه وانت بارها و آژانس های فعال زنجان نیز افزایش نیافته است و در صورت گران کردن نرخ باید پاسخگو باشند.

این مسئول تصریح کرد: هر کس از افزایش قیمت بنزین سوء استفاده کرده و قیمت کالاهای دیگر را افزایش دهد برخوردهای جدی صورت می گیرد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه موافقتی با افزایش قیمت حمل و نقل آرد انجام نشده است، بیان داشت: بسیاری از کالاها ارتباط ضعیفی با بنزین دارند.

بیشتر بخوانید

موسوی با بیان اینکه در گذشته با گران شدن بنزین قیمت سایر سوخت ها از جمله بنزین، نفت کوره و روغن موتورها افزایش یافته بود، افزود: اما در حال حاضر قیمت هیچ کدام از این سوخت ها افزایش نیافته است.

وی یادآور شد: هیچ گونه افزایش قیمتی قابل قبول نبوده و نباید کسی خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نماید.

این مسئول با اشاره به بازرسی های گروهی از سطح بازار، گفت: با حضور معاون استاندار و بازرسان این بازرسی ها انجام می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر