logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۳۶۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

نجات دو فرانسوی گرفتار در برف توسط هلا احمر زنجان

نجات-دو-فرانسوی-گرفتار-در-برف-توسط-هلا-احمر-زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از نجات دو فرانسوی گرفتار در برف توسط تیم‌های نیروهای امداد و نجات و کوهستان جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش موج رسا; شهرام میرزایی با بیان اینکه شامگاه روز دوشنبه گزارش مفقودی 2 نفر گرفتار در برف به مرکز EOC گزارش شد اظهار کرد: با اعلام این گزارش موقعیت مفقودین از روی نقشه‌های استان مشخص و بلافاصله نخستین تیم امدادی از آببر به منظور بررسی وضعیت جوی منطق به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: علاوه بر اعزام تیم اول تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان از مرکز از مرکز پایگاه امداد و نجات استان زنجان به همراه تیم پایگاه تهم_چورزق به محل برای امدادرسانی به گرفتاران در برف اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های بسیار سنگین تیم‌های امدادی تصریح کرد: خودروی 2 تبعه فرانسوی بعد از تلاش بسیار تیم امدادی برای بازگشایی از گرفتاری در برف نجات یافتند.

وی با اشاره به اقدامات اخیر نیروهای امداد و نجات و کوهستان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عنوان کرد: در شهریورماه امسال تیم‌های نیروهای امداد و نجات و کوهستان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان جان ده موتورسوار را نجات دادند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر