logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۳۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان به موج رسا خبر داد

تشکیل 7 کمیته برای نظارت بر قیمت‌ها در استان زنجان/ اجازه افزایش قیمت‌ها کالاها در استان را نمی‌دهم+ فیلم

تشکیل-7-کمیته-برای-نظارت-بر-قیمت‌ها-در-استان-زنجان-اجازه-افزایش-قیمت‌ها-کالاها-در-استان-را-نمی‌دهم+-فیلم

استاندار زنجان از تشکیل 7 کمیته برای نظارت بر قیمت‌ها در استان زنجان خبر داد.

فتح الله حقیقی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به اینکه حضور مردم در این راهپیمایی چندین پیام دارد، اظهار کرد: اولین پیام حضور مردم این است که ملت ایران به منویات مقام معظم رهبری عاشقانه اعتقاد و اعتماد دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم مطالبات و خواسته‌هایی را دارند، ابرار کرد: ولی مردم هیچ زمانی اجازه نمی‌دهند که خواسته‌ها و مطالباتشان مورد سوءاستفاده بیگانگان و اشرار قرارگیرد.

استاندار زنجان با بیان مردم در حقیقت منافع خودشان را به نیکی احصا و مشخص کرده‌اند، افزود: مردم پشتیبان منافع نظام و کشور هستند و هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهند بیگانگان در ذهن مردم دخالت و رسوخ کنند.

وی با اشاره به اینکه مرم به مقوم‌های وحدت اعتقاددارند، خاطرنشان کرد: این نشان‌دهنده این است که مردم معتقد هستند که باید خواسته‌هایشان را از راه درست و منطقی پیگیری شود.

 حقیقی با اشاره به اینکه مردم نشان دادند که فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، تصریح کرد: مردم نشان داند که صف مردم از صف اشرار جداست.

وی با اشاره به تشکیل هفت کمیته در استان زنجان برای نظارت بر قیمت‌ها، ابراز کرد: یکی از این کمیته‌ها نظارت بر تنظیم بازار است. 

استاندار زنجان بابیان اینکه دقیقاً بازار را کنترل می‌کنیم، عنوان کرد: در کشور نیز ستاد و کمیته‌های مشابه ایجادشده است.

وی با اشاره به مصوبات کمیته‌ها و ستادهای تنظیم بازار در کشور، عنوان کرد: مصوبات این کمیته‌ها در استان‌ها اجرا می‌شود.

حقیقی با اشاره به اینکه قیمت بنزین به‌هیچ‌عنوان نباید در قیمت کالاها تأثیر داشته باشد، افزود: اگر افزایش قیمت از سو هر نهادی و صنفی سربزند اقدام قانونی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امشب درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به‌حساب بیست میلیون ایرانی واریز می شود، خاطرنشان کرد: تا پنجشنبه نیز درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به‌حساب بیست میلیون ایرانی دیگر واریز می‌شود.

استاندار زنجان بابیان اینکه تا یکشنبه هفته آینده تمامی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به‌حساب سرپرست خانوار واجد شرایط واریز می‌شود، ابراز کرد: اگر دراین‌بین افرادی نیز فکر می‌کنند نیاز دارند که از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین استفاده کنند می‌توانند درخواست بدهند و در صورت واجد شرایط بودن درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین، دو ماه را دریافت می‌کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر