logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۳۶۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ضریب نفوذ اینترنت 80 درصد استت/ رتبه 16 پژوهش در جهان را داریم

ضریب-نفوذ-اینترنت-80-درصد-استت-رتبه-16-پژوهش-در-جهان-را-داریم

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پژوهش یکی از 12 رکن رقابت اقتصادی در جهان است، گفت: ایران رتبه 16 پژوهش در جهان را دارد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی در اختتامیه هفته علم، با اشاره به رقابت اقتصادی در جهان، اظهار کرد: یکی از 12 رکن رقابت اقتصاد جهانی پژوهش است.

وی با اشاره به 11 رکن رقابت اقتصادی جهان، ابراز کرد: نوآوری، بهره‌وری، کنترل کیفیت و استاندارد از ارکان رقابت‌های اقتصادی است.

استاندار زنجان با بیا اینکه ما پژوهش را باید به عمل و کاربرد تبدیل کنیم، تصریح کرد: ما رتبه 16 پژوهش را در دنیاداریم.

وی با اشاره به اینکه اگر ما پژوهش را به عمل تبدیل کنیم می‌توانیم گفتمانمان را علمی کنیم، عنوان کرد: اگر ما به‌تناسب پیشرفت علم  کیفیت را به کمیت تبدیل کنیم گفتمان غالبمان عملی است.

حقیقی با اشاره به اینکه ما باید موضوعات اجتماعی را به زبان زیبا صحبت کنیم، عنوان کرد: این به معنی عدم انتقاد نیست بلکه باید شرایط جامعه را در نظر بگیریم و بعد تصمیمی بگیریم.

استاندار زنجان  با اشاره به اینکه ضریب نفوذ اینترنت 80 درصد است و اوقات فراغت بچه‌ها با خانواده به کمتر از 10 دقیقه رسیده است، ادامه داد: استفاده از مواد مخدر شیشه از رتبه 5 به رتبه 2 رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین هنریک مدیر تصمیم مدیر است، ادامه داد: پایه تصمیم درست مدیر اطلاعات صحیحی در اختیار مدیر است.

 //ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر