logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۳۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان:

جشن بزرگ وحدت در زنجان برگزار می شود/ ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری مذهبی زنجان

جشن-بزرگ-وحدت-در-زنجان-برگزار-می-شود-ضرورت-تقویت-زیرساخت-های-گردشگری-مذهبی-زنجان

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: با حضور پرشور مردم،جشن بزرگ وحدت در حسینیه  اعظم زنجان برگزار می شود.

محمد جواد غم پرور امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)، جشن بزرگ وحدت در حسینیه  اعظم زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشن امشب از ساعت ۹ شب همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار می شود،ادامه داد:مادحین این جشن بزرگ سید یوسف شبیری و جلیل محمدی هستند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به فعالیت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد،خاطرنشان کرد:گروه تئاتر خواهران حسینیه اعظم زنجان تشکیل شده است.

غم پرور با بیان اینکه در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود، افزود: در مناسبت های مختلف این برنامه ها پر رنگ تر است.

وی با اشاره به پخت روزانه حدود ۴۰۰۰ قرص نان برای توزیع بین هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی،افزود: خادمین حسینیه اعظم زنجان به این امر مبادرت می کنند.

این مسئول از آذین بندی محوطه حسینیه اعظم زنجان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) خبرداد و گفت: جشن های بزرگ میلاد در این مکان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در بخش دیگری از سخنان خود برضرورت توجه به زیرساخت های گردشگری مذهبی تاکید کرد و گفت: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی می تواند به مکانی مناسب برای گردشگری مذهبی تبدیل شود.

غم پرور خاطرنشان کرد:حسینیه اعظم زنجان به عنوان یکی از مکان های مذهبی استان دارای ظرفیت های مطلوبی برای ارتقای گردشگری مذهبی است و سالانه گردشگران داخلی و خارجی از این مجموعه بازدید می کنند.

وی افزود: توجه به توسعه زیرساخت های گردشگری مذهبی موجب افزایش حضور گردشگران و رونق اقتصادی شهر می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر