logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۳۶۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان:

نتایج بازبینی جشنواره تئاتر استان زنجان امروز اعلام می شود/ عدم حمایت مالی سازمان ها و شرکت های خصوصی از تئاتر

نتایج-بازبینی-جشنواره-تئاتر-استان-زنجان-امروز-اعلام-می-شود-عدم-حمایت-مالی-سازمان-ها-و-شرکت-های-خصوصی-از-تئاتر

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: نتایج بازبینی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان امروز مشخص می شود.

حسین نجفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بازیینی 14 اثر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان امروز به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه تنها سه اثر برای بازبینی باقی مانده است، بیان داشت: این سه اثر نیز امروز بازبینی شده و هئیت انتخاب استان نظر قعطی خود را در خصوص نمایش های راه یافته به جشنواره اعلام می کنند.

این هنرمند عرصه تئاتر با اشاره به اینکه امسال طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان دبیر جشنواره تئاتر استان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان است،خاطرنشان کرد: 4 جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استان برگزار شده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان با بیان اینکه 50 درصد هزینه مالی جشنواره را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تامین می کند، ادامه داد: 50 درصد بودجه نیز باید از طریق اسپانسرها تامین شود که هنوز این امر محقق نشده است و متاسفانه استقبالی در این زمینه وجود ندارد.

نجفی تصریح کرد: از 20 آبان ماه سال جاری بازبینی آثار آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به انتخاب صدیقه شریفی پور، حسین عباسی نیا و امیر نعمتی به عنوان هئیت انتخاب این جشنواره، خاطرنشان کرد: طبق قوانین جشنواره در صورت راهیابی 8 اثر به جشنواره استانی یک اثر و در صورت راهیابی بیش از 8 اثر دو اثر به جشنواره فجر راه می یابد.

این هنرمند تئاتر ادامه داد: احتمال برگزاری جشنواره منطقه ای برای تئاتر استان ها در سال جاری وجود دارد اما هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان افزود: اجرای تئاتر خیاباتی، برگزاری کارناوال،برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری جلسات نقد و بررسی و اجرای میهمان از جمله برنامه های پیش بینی شده است که در صورت تامین مالی اجرایی می شود.

نجفی بیان داشت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان از 27 تا 30 آبان ماه سال جاری در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر