logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۳۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

شورای جدید باید از انحصار شهرداری درآمده و به مجموعه شهری توجه جدی کند

شورای-جدید-باید-از-انحصار-شهرداری-درآمده-و-به-مجموعه-شهری-توجه-جدی-کند

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به شاخصه‌های شورای شهر جدید گفت: شورای جدید باید از انحصار شهرداری درآمده و به مجموعه شهری توجه جدی کند.

 حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به شاخصه‌های کاندیدای اصلح در انتخابات شوراها اظهار کرد: شورای شهر دارای شرایط و دستورالعمل‌های بسیار وسیع و خوبی بوده که به طور یقین به نفع شهر، جامعه و مردم است.

وی با تذکر اینکه متاسفانه این دستورالعمل‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرد، افزود: امروزه شورا به کارهای شهرداری منحصر شده و در شهرداری نیز مشکلات آنقدر فراوان است که اعضای شورا نمی‌توانند به وظایف دیگرشان عمل کنند.

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با ابراز امیدواری از روی کارآمدن شورایی متفاوت در این دوره ابراز کرد: امیدواریم شورای جدید بتواند از انحصار شهرداری درآمده و به مجموعه شهری توجه جدی کند.

وی بیان کرد: انتظار از شورای جدید این است تا مسائل فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی شهر را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

بیگ‌محمدی با اشاره به شاخصه‌های اصولگرایان استان زنجان در بستن لیست شوراهای شهر تصریح کرد: یک فرد منتخب شورا باید از امور شهری و اجتماعی اطلاعات کامل داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد علاه بر تخصص‌های لازم باید وفادار به نظام، انقلاب و رهبری بوده و طرفدار مردم باشد و اعتقادات مردم را مورد توجه قرار دهد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با تاکید بر اینکه منتخب شورا باید دلسوز مردم باشد، اظهار داشت: از نظر ما منتخب شورا باید از طایفه‌گرایی و قوم‌گرایی پرهیز کند.

وی در مورد آخرین تصمیات در خصوص لیست اصولگرایان زنجان نیز گفت: هنوز به جمع‌بندی لازم برای اعلام عمومی لیست خود نرسیدیم و جلسات در این خصوص ادامه دارد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر