logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۳۵۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرحج و زیارت استان زنجان:

آغاز ثبت نام حج تمتع از بهمن ماه سال جاری/ مردم مراقب کلاهبرداران فیش حج باشند

آغاز-ثبت-نام-حج-تمتع-از-بهمن-ماه-سال-جاری-مردم-مراقب-کلاهبرداران-فیش-حج-باشند

مدیرحج و زیارت استان زنجان گفت: ثبت نام زائران برای اعزام به حج تمتع از بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.

فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: طبق برنامه ‌ریزی سازمان حج و زیارت کشور ثبت نام زائران حج ۹۹ از بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.

وی با بیان اینکه هنوز جزئیاتی در خصوص نحوه ثبت نام و تعیین تکلیف فیش های موجود ارائه نشده است، افزود: کاروان های زیارتی استان آماده ثبت نام و انجام کارهای مربوطه در این زمینه هستند.

مدیرحج و زیارت استان زنجان خاطرنشان کرد: به محض اطلاع از جزئیات بیشتر فعالیت های حج در استان انجام می شود.

بابایی با بیان اینکه دارندگان فیش های ثبت نام و ودیعه گذاران باید آماده باشند، افزود: تنها نقل و انتقالاتی در زمینه فیش ‌های حج عمره و تمتع مورد قبول است که در دفاتر اسناد رسمی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل لازم در خصوص انتقال فیش ها  به دفاتر زیارتی و حج و زیارت استان ها ابلاغ شده است،افزود:  همشهریان از خرید و فروش فیش های حج خارج از ضوابط ارائه شده، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید

این مسئول ادامه داد: ضروری است همشهریان در نقل و انتقال فیش ها مراقب افراد سود جو و کلاهبردار باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی مقدماتی حج تمتع 99 در دستور کار است، افزود: پس از انجام مراحل اولیه مدیران کاروان ها فراخوان می شوند.

مدیرحج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 600 نفر از استان زنجان به حج مشرف شدند،افزود: مشکلی در اعزام و بازگشت حجاج به وجود نیامد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر