logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۳۵۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مدیران استانی در رفع مشکلات استان پای کار باشند

مدیران-استانی-در-رفع-مشکلات-استان-پای-کار-باشند

استاندار زنجان با اشاره به موضوع رفع مشکلات استان گفت: مدیران استانی در رفع مشکلات پای کار باشند.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان در واکنش به موضوع مطرح شدن در خصوص قطع آب واحدهای صنعتی در استان اظهار کرد: این جلسات به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی است و نباید آب واحدهای تولیدی به هر دلیلی قطع شده و تعطیل شود.

وی تصریح کرد: مدیرعامل آب منطقه ای باید در جلسه بعدی حضور یافته و نسبت به این موضع پاسخگو باشد و نباید ر این کار انفرادی عمل شود.

استاندار زنجان با اشاره به بررسی و رفع مشکلات معدن‌کاران در استان افزود: مدیران استانی باید مشکلات را پیگیری کنند و این موضوع را در دستور خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه همه مشکلات باید در داخل حل شود و اگر امکان رفع مشکلی در داخل استان نبود در سطح ملی مطرح شده و نسبت به برطرف کردن ان اقدام شود بیان کرد: مدیران حل تعطیل کردن هیچ سیستمی را ندارند و باید قبل از این اقدام حتما با استانداری هماهنگی لازم را انجام دهد.

حقیقی خاطر نشان کرد: پیش از انعقاد پیمان اوراسیا اقدامات خوبی از سوی استان در این کشورها اتفاق افتاده و با این اقدامات تا حدودی مقدمات حضور تجار زنجانی در این کشورها فراهم شده است.

استاندار زنجان گفت: در رابطه با راه‌های عملیاتی کردن تفاهمنامه‌های مربوط به پیمان اوراسیا جلسه‌ای تشکیل شده و در این جلسات نحوه عملکرد و حضور زنجان در این کشورها برای استفاده حداکثری از این ظرفیت بررسی شود.

62 معدن در استان زنجان غیرفعال است

علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن استان زنجان از فعالیت 320 معدن در سطح استان زنجان خبرداد و افزود: در مجموع تعداد معادن استان زنجان 382 معدن بوده که از این تعداد 62 مورد فعالیتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع معادن استان 305 معدن غیرفلزی بوده و 45 معدن در حوزه استخراج سنگ‌های نمایی فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به میزان استغال ایجاد شده در حوزه معدن عنوان کرد: در مجموع 2 هزار و 681 نفر در حوزه معدن مشغول بکار هستند.

اتمام عمر معدن انگوران تا 15 سال آینده

وی در مورد برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان افزود: اتاق بازرگانی برنامه محور حرکت خواهد کرد و برنامه‌های اتاق بازرگانی در اسرع وقت به بخش خصوصی و استاندار اعلام خواهد شد.

یگانه‌فرد با تاکید بر موضوع تعامل در اتاق بازرگانی افزود: از کمک همه فعالان بخش خصوصی در زمینه تحقق برنامه‌های اتاق بازرگانی استفاده خواهیم کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر