logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۳۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان:

13 خانه پاتوق معتادین در استان زنجان شناسایی و پلمپ شد

13-خانه-پاتوق-معتادین-در-استان-زنجان-شناسایی-و-پلمپ-شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان از شناسایی و پلمب 13 خانه پاتوق معتادین در استان خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین محسن کرمی دادستان مرکز استان ضمن تقدیر و تشکر از محول شدن مدیریت کمیته حقوقی مبارزه با مواد مخدر به عهده رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: قطعا حضور رییس کل دادگستری استان در راس این کمیته موجب پویایی و اثر گذاری بیشتر کمیته خواهد شد .

وی افزود: بسیاری از معتادان حاضر به درمان نیستند، لذابرای جلوگیری از آسیبهای آن  بایستی با ایجاد ظرفیتها و بستر مناسب نسبت به درمان معتادان ولو بصورت اجباری اقدام مناسب صورت گیرد

دادستان مرکز زنجان با بیان اینکه  در برنامه قبلی نگهداری معتادان متجاهر در مراکز شش ماهه بود لذا با توجه به کمبود ظرفیت این مراکز مدت نگهداری به سه ماه کاهش یافته است که در این راستا تمرکز ما به برگزاری دوره های سه ماهه می باشد . اما همین نگهداری با پیوست درمانی همراه شد که نگهداری شش هیچ پیوست درمانی نداشت

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: اداره بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر سامانه جامع اطلاعات معتادان متجاهر را راه اندازی کنند تا کلیه اطلاعات ، مشخصات ،سابقه مصرف ، حضور در کمپ و وضعیت معیشتی و زندگانی وی در این سامانه ثبت گردد . در این صورت می توان با پایش اطلاعات به برنامه ریزی مناسب پرداخت .

دادستان مرکز استان خاطرنشان کرد  سیزده خانه پاتوق معتادین در استان شناسایی و پلمپ شده است و دستگاه قضایی استان در صورت مشاهده خانه پاتوقها در راستای برقراری امنیت اجتماعی جامعه نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر