logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۳۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی ‌فقیه در استان زنجان:

فعالیت های جهادی مردم را به نظام خوشبین می‌ کند

فعالیت-های-جهادی-مردم-را-به-نظام-خوشبین-می‌-کند

نماینده ولی ‌فقیه در استان زنجان گفت: فعالیت های جهادی مردم و محرومان را به نظام خوشبین و دل‌ ها را به هم نزدیک می‌ کند.

به گزارش موج رسا;آیت ‌الله شیخ علی خاتمی، امروز در دیدار مسئولان گروه‌های جهادی به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج اظهار داشت: محرومیت زدائی بعد از انجام واجبات، عملی زیبا محسوب می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌ های جهادی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان ارزشمند است، ادامه داد: فعالیت های جهادی مردم و محرومان را به نظام خوشبین و دل‌ ها را به هم نزدیک می‌ کند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان زنجان گروه‌های جهادی را سرمایه اجتماعی عنوان کرد و گفت:هر فعالیتی که برای کسب رضای خداوند متعال باشد، اجر آن چند برابر می ‌شود.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: امور خیر به ویژه محرومیت ‌زدائی فرهنگ همدردی را در جامعه را افزایش داده و موجب تعامل بیشتر می شود.

وی برضرورت شناسایی نقاط قوت و ضعف پروژه ها تاکید کرد و گفت:ضروری است گروه‌های متخصص در مکان مناسب به کارگیری شده و از تجربیات موفق یکدیگر استفاده کنند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ روستا در استان زنجان نیازمند خدمات رسانی هستند، افزود: روستاییان به آبادی جامعه کمک می کنند.

وی یادآور شد: نیروهای جهادی انگیزه الهی دارند و باید در این دوره‌ های کاری انگیزه‌ های  نیروها تقویت شود.

آیت الله خاتمی بیان داشت: استفاده از خودباوری مردم موجب موفقیت  گروه جهادی می شود.

 

*فعالیت 720 گروه جهادی محله محور در زنجان

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: در استان زنجان ۷۲۰ گروه جهادی محله‌ محور فعالیت می کند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ گروه جهادی جغرافیا محور در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در این گروه ها اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، اساتید فعالیت دارند.

فرهاد امندی از اجرای طرح کرامت با همکاری بهزیستی استان خبرداد و گفت: این طرح به منظور پشیگیری از اعتیاد در مناطق پرخطراجرایی می شود.

این مسئول با اشاره به توزیع بسته‌ های غذایی در بین نیازمندان و محرومان جامعه، بیان داشت: حل مشکلات مناطق محروم از اولویت های این سازمان است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی را از رویکردهای مهم بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت:تاکنون ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای فعالان و مجریان طرح‌ های اقتصاد مقاومتی، صنایع‌دستی، صنایع تبدیلی،بسته‌ بندی و خوداشتغالی ارائه شده است.

امندی با اشاره به احداث ۲۱ واحد مسکونی در منطقه زلزله‌ زده اهر در استان آذربایجان‌شرقی،گفت: ۱۵ واحد مسکونی در منطقه زلزله ‌زده سرپل ذهاب استان کرمانشاه نیز احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ دستگاه کانکس، ۲۰۰۰ تخته پتو و ۲۰۰۰ بسته غذایی از خدمات بسیج سازندگی در حوادث غیرمترقبه محسوب می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر