logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش:

برخی ناآگاهانه جمله ما دشمن نداریم را تکرار می‌کنند/ استکبار با تمام قدرت به فرهنگ مردم ما حمله کرده است

برخی-ناآگاهانه-جمله-ما-دشمن-نداریم-را-تکرار-می‌کنند-استکبار-با-تمام-قدرت-به-فرهنگ-مردم-ما-حمله-کرده-است

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: استکبار با تمام قدرت به فرهنگ مردم ما حمله کرده است.

به گزارش موج رسا; امیرسرتیپ دوم سیدکمال پیمبری شامگاه یکشنبه در هجدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه باید شکرگزار این باشیم که زیرسایه ولایت مطلقه فقیه نفس می‌کشیم، اظهار داشت: این موضوع آرزی خیلی از انسانهای فرهیخته، متدین و آزاده بود و امروز این آرزو محقق شده است.

وی بیان کرد: اگر می‌بینیم در کشور ما باب شهادت گشوده شده و عاقبت‌ به خیری دنیا و آخرت نیز در همین باب است آن به شکرانه نعمت ولایت بوده و اگر نام شهیدان، صیاد همت و ستاری و سایر شهدا ماندگار می‌شود در پرتو پرچم ولایت است.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید شکرگزار زندگی در زمان کنونی باشیم، ابراز کرد: کسانی که خود را پیرو راه شهدا می‌دانند باید ضمن پیروی داشتن مطالعاتی در خصوص اینکه شهدا چگونه زندگی، فکر، حرکت و عمل کردند، داشته باشیم.

وی با ابراز اینکه در طول تاریخ اسلام نقاط ضعف‌ها به دلیل اطاعت نکردن از ولایت بوده است، گفت: در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا اطاعت از ولایت مورد تاکید ویژه قرار گرفته و عاقبت به خیری دینا و آخرت نیز در همین راه است.

امیرسرتیپ پیمبری با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند ما را  از صراط مستقیم گمراه کنند، افزود: شاخص‌های صراط مستقیم شهدا هستند تا ما راه را پیدا کرده و به مقصد برسیم و رفتار و گفتارمان را با همین شاخص‌ها تطبیق دهیم.

وی برگزاری چنین مراسماتی را مورد نیاز جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: دشمن تهاجم فرهنگی و فشارهای متعددی را در جهت گرفتن این قوت و قدرت امت اسلامی به کار بسته است.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه ساختمان پنتاگون برای تربیت گل نیست بلکه عده‌ای در آنجا برای تسلط پیدا کردن بر جوامع و به جوامع خصوص اسلامی مطالعه و برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به صورت مرتب و موکد حیله‌ها و دسیسه‌های دشمن را در تمام سخنرانی‌های خود گوشزد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی بی‌خبرانه جمله ما دشمن نداریم را تکرار می‌کنند، اضافه کرد: این افراد از موضوع غافل هستند که دشمن ذره‌ای ما را به حال خود رها نکرده و نمی‌کند و دائم با مطالعه نقطه قوت و قدرت ایران اسلامی را در عصر ولایت مطلق فقیه پیدا کرده است.

امیرسرتیپ پیمبری با تذکر اینکه "دشمن قصد دارد این قدرت و توان را مورد هجمه قرار دهد" عنوان کرد: باید مراقب باشیم تا صراط مستقیم را گم نکنیم، وقتی رفتارهای شهید صیاد شیرازی را مرور می‌کنیم، ولایت‌پذیری، اطاعت، تدین، ایمان و اخلاص را می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه بنده برگزیده خدا نامیدن شهید صیادشیرازی از طرف مقام معظم رهبری نشان از بزرگی کار این شهید است، گفت: امروزه در نقاط مختلف کشور به صورت خودجوش و مردمی یادواره شهید صیادشیرازی برگزار می‌شود.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش بیان کرد: اگر امروز با تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار که در منطقه آن را شاهد هستیم ایران اسلامی کشوری امن، توسعه یافته و پیشرفته و جامعه مدنی واحد است از خون پاک شهدا سرچشمه می‌گیرد و آنها ناظر بر کارها و رفتار ما هستند.

وی با یادآوری اینکه "در طول تاریخ خونهای زیادی روی زمین ریخته شده تا این انقلاب به ثمر بنشیند" تصریح کرد: آنها به وظیفه خود عمل کردند و ما باید به شهدا پاسخگو باشیم.

امیرسرتیپ پیمبری با بیان اینکه استکبار با تمام قدرت و با استفاده از ابزارهای خود تفکر و فرهنگ مردم ما را مورد هجمه قرار داده است، افزود: این جبهه از آن خارکریز هشت سال دفاع مقدس مهمتر است.

وی با ذکر این نکته که دشمن ارزشهای ما مورد هدف قرار داده است، عنوان کرد: مبادا ضد ارزشها جای ارزشها را در ذهن و دل ما بگیرد و مبادا تفکر اسلام ناب با تفکر غربی عوض کند.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه به لطف عنایت پروردگار و رهبری امام خامنه‌ای تمامی تیرهای دشمن به سنگ خورده است، اظهار داشت: دشمن از صحنه خارج نشده و دائم برای ضربه زدن به ما تلاش می‌کند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر