logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۳۵۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

احداث تالار بزرگ شهر زنجان در انتظار تصمیم گیری شهرداری است

احداث-تالار-بزرگ-شهر-زنجان-در-انتظار-تصمیم-گیری-شهرداری-است

معاون فرهنگی و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: احداث تالار بزرگ شهر زنجان در انتظار بررسی توسط شهرداری است که در صورت موافقت شهرداری اجرایی می شود.

محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلساتی با اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در زمینه احداث تالار شهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به اتمام زمان لازم برای آغاز پروژه تالار شهر، قرارداد بین راه و شهرسازی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ملغی شده است.

این مسئول افزود: در تصمیم جدید برای احداث تالار شهر باید شهرداری هر دو پروژه کتابخانه مرکزی و تالار شهر را در قالب پروژه کتابخانه مرکزی پیاده سازی کند که مراحل در دست پیگیری و بررسی توسط شهرداری است.

معاون فرهنگی و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: شهرداری باید پیشنهادات خود را در زمینه کتابخانه مرکزی و تالار شهر به استانداری و دبیرخانه واگذاری مجموعه ارائه کند.

علیمحمدی با بیان اینکه با توجه به شرایط قانون برنامه بودجه سال 98 چکش کاری لازم در زمینه اجرای این پروژه انجام می شود، افزود: در صورت موافقت کارگروه مورد نظر این طرح اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه تالار شهر پروژه نیمه تمام نیست،افزود:اما کتابخانه مرکزی با 30 درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان پروژه نیمه تمام محسوب می شود که امکان واگذاری به شهرداری وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: کمیته ای در این زمینه به دستور استاندار تشکیل شده است که در صورت موافقت این کارگروه، طرح ها به شورای برنامه ریزی استان ارائه می شود.

به گزارش موج رسا، تالار بزرگ شهر زنجان قرار بود به صورت مشاركتی با همكاری بخش خصوصی احداث شود.

احداث تالار بزرگ شهر یكی از مصوبات ویژه سفر رئیس جمهوری به زنجان است.

قرار است این تالار یك سالن تخصصی اجرای تئاتر و یك سالن تخصصی برگزاری كنسرت داشته باشد.

در كنار این 2 بخش، سالن های دیگری برای استفاده به منظورهای مختلف پیش بینی شده است كه بهره برداری از چنین مكانی برای بخش خصوصی سوده باشد.
سفر رئیس جمهوری به استان زنجان 72 مصوبه كلی و 10 مصوبه ویژه داشت كه یكی از آنها احداث تالار بزرگ شهر بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر