logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۳۵۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی در زندانها نیازمند نوآوری است

اثرگذاری-برنامه‌های-فرهنگی-در-زندانها-نیازمند-نوآوری-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی در زندانها نیازمند نوآوری است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانهای کشور که در دفتر رییس کل دادگستری استان برگزار شد اظهار کرد: استان زنجان در راستای اجرای سیاستهای قوه قضاییه در حوزه استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس و پابند الکترونیکی توفیقات بسیار خوبی داشته است و این امر بایستی با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه با تلاش مدیر کل زندانهای استان اقدامات خوب و موثری در حوزه  فرهنگی و مذهبی انجام شده است ابراز کرد: با همه این اقدامات برای رسیدن به نتایج و تأثیر گذاری   بیشتر،  نیازمند یک نو آوری در برنامه های فرهنگی استان  هستیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: ممکن است آثار کارهای فرهنگی زمان بر باشد، اما اگر  هم این کارها حتی در اصلاح یک زندانی تأثیر گذاشته باشد ارزشمند است و البته کارهای فرهنگی مانند برخی کارهای  دیگرسختیهای خاص خودش را دارد  ، با این حال بایستی با جدیت در کارها امیدوار به  خروجی مثبت  اقدامات بود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی حضور مسئولین قضایی  خصوصا قضات در زندان و پیگیری امورات زندانیان را از برنامه های مدون و اثر گذار استان برشمرد و افزود: در این راستا دستوراتی برای کلیه قضات در پیگیری آمار زندانیان بصورت روزانه داده شده تا بتوانیم در کاهش جمعیت کیفری زندانیان  به نتایج خوبی برسیم.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام رستمی مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانهای کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار خوب رییس کل دادگستری استان در استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس ، پابند الکترونیکی و حضور در زندانهای استان برای رسیدگی به مشکلات زندانیان گفت: با این اقدامات موثر در استان شاهد کاهش جمعیت کیفری زندانیان و همچنین ورودی زندانیان به زندانهای استان هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر