logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۳۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

کمبود منابع اعتباری نوسازی ناوگان را با مشکل مواجه کرده است/ 25 سال میانگین عمر ناوگان سنگین زنجان

کمبود-منابع-اعتباری-نوسازی-ناوگان-را-با-مشکل-مواجه-کرده-است-25-سال-میانگین-عمر-ناوگان-سنگین-زنجان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:کمبود منابع اعتباری نوسازی ناوگان حمل و نقل راهداری و جاده ای را با مشکل مواجه کرده است.

جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نوسازی ناوگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان هر سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه در زمان گذشته در زمینه نوسازی ناوگان استان زنجان وضعیت مطلوبی داشته است، ادامه داد: امسال نیز با وجود محدودیت های اعتباری اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

این مسئول با اشاره به خرید بیل مکانیکی به قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای استان، افزود: قیمت ماشین آلات بسیار گران شده است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه منابع محدود و گرانی تجهیزات اجازه نمی دهد تا نوسازی بیش از این انجام شود، افزود: در حال حاضر میانگین عمر ناوگان سواری استان زنجان زیر 12 سال است.

یوسفی میانگین عمر ناوگان عمومی استان را 20 سال عنوان کرد و گفت: میانگین عمر ناوگان سنگین استان زنجان نیز بالای 25 سال است.

وی خاطرنشان کرد: به مالکین ناوگان فرسوده توصیه می شود از فرصت های پیش آمده برای نوسازی ناوگان خود استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه ضروری است در ایام زمستان رانندگان با توجه به شرایط فصل رانندگی کنند، بیان داشت: با آغاز بارش های باران و برف شرایط جاده متفاوت می شود که توجه به نکات لازم موجب می شود تا از تصادفات جلوگیری شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه عدم توجه به شرایط راه موجب انحراف و واژگونی خودرو شده و مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد، تصریح کرد: ضروری است رانندگان به شرایط جاده توجه ویژه نمایند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر