logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۳۵۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اختصاصی موج رسا/

نان در زنجان گران می‌شود/ تصمیم‌گیری در مورد نرخ جدید نان سه‌شنبه این هفته

نان-در-زنجان-گران-می‌شود-تصمیم‌گیری-در-مورد-نرخ-جدید-نان-سه‌شنبه-این-هفته

معاون اقتصادی استاندار زنجان از افزایش قیمت نان در زنجان خبر داد و گفت: به زودی در مورد نرخ نان تصمیم گیری خواهد شد.

فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگارموج رسا; با اشاره به افزایش قیمت نان در استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین سالی است که قیمت نان در استان افزایش نداشته و فقط سال گذشته 8 تا 10 درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در عین حال شاهد افزایش دستمزد، هزینه‌های جاری، افزایش اجاره های مغازه و ... داشتیم، ابراز کرد: بر این اساس نیاز جدی داشتیم تا در قیمت نان تجدید نظر شود.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تهران یک شاخص هایی را در تعیین نرخ جدید نان تعریف کرده بود، عنوان کرد: ما جلسه ای در این خصوص برگزار کردیم و سعی کردیم قیمت نان در زنجان از میانگین قیمت استانهای همجوار بیشتر نشود. با این وجود دست نگه داشتیم تا ببنیم استانهای دیگر در اجرا چه مکانیزمی را پیش می‌گیرند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از یک ماه دست نگه داشتن استانهای دیگر اجرا نکردند و از طرفی با افزایش قیمت آرد مواجه شدیم، گفت: اگر ما نرخ را اجرا می‌کردیم دوباره نیاز به تجدیدنظر داشت تا بتواند افزایش قیمت آرد را هم پوشش بدهد.

نیک‌سرشت با اشاره به اینکه ما دوباره آنالیز قیمت نان را خواستیم تا تاثیر افزایش قیمت آرد را در قیمت نهایی نان مشخص کنیم، افزود: روز سه شنبه جلسه ای در خصوص تصمیم گیری برای قیمت تان داریم که امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی بیان کرد: بعد از اینکه روز سه شنبه در مورد قیمت نان به نتیجه رسیدیم برای ابلاغ نرخ جدید نیز تصمیم گیری خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه البته ما نحوه اجرای استانهای دیگر را هم بررسی خواهیم کرد، اظهار کرد: به طور یقین به دنبال این هستیم تا نارضایتی ها به حداقل برسد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر