logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۳۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

در حال نهایی کردن مجوز واحد تولیدی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی هستیم/ اعتراض دانشجویی را عیب نمی دانم

در-حال-نهایی-کردن-مجوز-واحد-تولیدی-داروسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-هستیم-اعتراض-دانشجویی-را-عیب-نمی-دانم

استاندار زنجان گفت: در حال نهایی کردن مجوز واحد تولیدی دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی عصر امروز در جلسه شورای دانشگاه های استان با اشاره به واحد دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: در حال نهایی کردن مجوز واحد تولیدی دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

وی با اشاره به تمایل سرمایه گذاری یکی از شرکت های داروسازی در واحد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز کرد: به گروهی که تمایل به سرمایه گذاری دارند گفته ام تا پروپوزال خود را آماده کنند تا در اختیار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار دهند.

استاندار زنجان با اشاره به جلسه قرارگاه دارویی عنوان کرد: جلسه قرارگاه دارویی که امروز قرار بود برگزار شود گفتم لغو شود تا من نیز در جلسه حضور داشته باشم و در این جلسه در خصوص وضعیت دارویی استان فکری کنیم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین هنر یک رئیس دانشگاه تامین نیاز های مالی دانشگاه است، تصریح کرد:  این نیاز روز دانشگاه ها است و اگر رئیس دانشگاه دنبال این امر نرود دانشجو ها اعتراض می کنند.

حقیقی با بیان اینکه دبیری موضوع پژوهش و فناوری دست دستگاه های اداری بود، افزود: من همه این ها را حذف کردم و دبیری پژوهش و فناوری را به دانشگاه ها منتقل کردم.

وی با اشاره به اینکه اگر در دانشگاه ها گفتمان مان را درست کنیم و از رخوت و خمودگی سیستم مدیریت را نجات بدهیم کار بزرگی را انجام داده ایم خاطر نشان کرد: دوست دارم در محیط دانشجویی باشم و عیب نمی دانم که دانشجو ها اعتراض کنند.

استاندار زنجان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در 9 استان کار انتخاباتی کرده ام ولی حتی یک کارمند از سیستم مدیریتی من به قوه قضائیه برای تخلف در انتخابات مراجعه نکرده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث انتخابات من همیشه خواسته ام قانون را اجرا کنم افزود: ما باید تلاش کنیم که مشارکت مردم در انتخابات زیاد باشد و کسی در استان تماشاچی نباشد.

حقیقی با اشاره به اینکه هر کار مهمی که در کشور رخ داده است محور آن کار جوانان بوده اند، عنوان کرد: وزارت علوم باید یک برنامه مسنجم برای نشاط دانشجو ها داشته باشد.

وی با اشاره به اتاق فکر های تشکیل شده در استانداری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات افزود: در حد توان خود به دنبال افزایش مشارکت مردم در انتخابات هستیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر