logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۳۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

اطلاعاتی از فعالیت بانک‌های خصوصی در زنجان نداریم/ پرداخت 98240 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک‌های عضو کمسیون هماهنگی در زنجان

اطلاعاتی-از-فعالیت-بانک‌های-خصوصی-در-زنجان-نداریم-پرداخت-98240-میلیارد-ریال-تسهیلات-توسط-بانک‌های-عضو-کمسیون-هماهنگی-در-زنجان

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: بانک‌ها و موسسات خصوصی دبیر خانه یا کمسیونی ندارند و به همین دلیل اطلاعاتی از آنها در استان زنجان نداریم.

به گزارش موج رسا; سعید محمدی‌دوست امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها با اشاره به اینکه بانک‌ها نیز همانند دستگاه‌های اجرایی استان دغدغه پیشرفت استان دارند اظهار کرد: این موضوع را پیگیری می‌کنیم و با حساسیت و ظرافت خاصی پیگیر هستند و تکالیف خود را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: انسجام مدیریتی که در استان زنجان حاکم است و این انسجام مدیریتی در استان زنجان وجود دارد در بین سایر استانها مثال‌زدنی است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با تاکید بر موضوع مهم انسجام مدیران در استان خاطر نشان کرد: مدیران بانک‌ها در کنار مدیران اجرایی استان بوده و این موضوع فرآینده خوبی را در توسعه استان داشته است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان 13 بانک و یک صندوق وجود دارد که به عنوان عضو کمسیون هماهنگی در استان ایفای نقش می‌کنند افزود: موضعی که در استان زنجان وجود دارد این است که ما هیچ اطلاعاتی از فعالیت بانک‌ها و موسسات خصوصی که جزو کمسیون هماهنگی نیستند در استان نداریم.

محمدی‌دوست افزود: این بانک‌ها دبیر خانه یا کمسیونی ندارند و اطلاعاتی هم به مدیران استانی داده نمی‌شود تا اطلاعات فعالیت آنها را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 85 هزار و 859 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک‌های استان زنجان پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اینکه 76 هزار و 402 میلیارد ریال تسهیلات تا پایان شهریورماه سال 97 پرداخت شده است افزود: میزان تسهیلات در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 98 هزار و 240 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: میزان افزایش تسهیلات 21 هزار و 837 میلیارد ریال بوده که رقم این میزان تسهیلات نیز قابل توجه است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر