logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۳۵۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان زنجان خبرداد

آغاز اعزام 2000 دانش آموز زنجانی به مناطق عملیاتی غرب کشور

آغاز-اعزام-2000-دانش-آموز-زنجانی-به-مناطق-عملیاتی-غرب-کشور

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:2 هزار دانش آموز دختر زنجانی از 25 آبان ماه سال جاری به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند.

رسول اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال جاری برنامه های مختلف فرهنگی و گردشگری از سوی معاونت اردویی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های این معاونت برگزاری برنامه راهیان نور است، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم در این زمینه در هر فصل انجام می شود.

این مسئول از آغاز اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: اعزام دانش آموزان دختر از 25 آبان ماه سال جاری است.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش آموزی ویژه دختران دانش آموز تا هشتم آذر ماه سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در قالب این سفر دو هزار دانش آموز زنجانی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

اکبری با اشاره به اینکه این اردو داوطلبانه بوده و با مجوز اداره کل آموزش و پرورش استان و با دریافت اجازه نامه از اولیای دانش آموزان انجام می شود، بیان داشت: استقبال دانش آموزان این این اردو مطلوب است.

وی با بیان اینکه مبلغ 50 هزار تومان از دانش آموزان برای اعزام به این سفر دریافت می شود، بیان داشت: مابقی از طرق دیگر برای این سفر در نظر گرفته می شود.

این مسئول با اشاره به بازدید دانش آموزان از یادمان های عملیات مرصاد، تصریح کرد: بازدید از یادمان شهدای گمنام و شرکت در رزمایش از برنامه های این اردو است.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: همچنین دانش آموزان زنجانی در این اردو از طاق بستان استان کرمانشاه بازدید می کنند.

اکبری با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای اردوی دانش آموزی پسران نیز انجام شده است، افزود: دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر