logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۳۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان:

پرواز زنجان- مشهد برقرار شد/ موضوع نامناسب بودن زمان پروازها در دست پیگیری است

پرواز-زنجان-مشهد-برقرار-شد-موضوع-نامناسب-بودن-زمان-پروازها-در-دست-پیگیری-است

مدیر فرودگاه زنجان از برقراری پرواز زنجان- مشهد خبرداد و گفت: زمان پروازها نامناسب بوده که این موضوع نیز در دست پیگیری است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به راه اندازی مجدد پروازها در فرودگاه زنجان اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد مجددا پروازها در فرودگاه زنجان برقرار شده است.

وی در مورد زمان پروازهای زنجان- مشهد تصریح کرد: زمان پروازها مناسب نیست و اگر استاندار محترم پیگیری کنند امیدواریم که زمان پروازها نیز اصلاح شود.

مدیر فرودگاه زنجان عنوان کرد: پرواز از سمت مشهد 4:15 صبح بوده و ساعت 6 صبح به زنجان می‌رسد و زمان پرواز از زنجان به مشهد نیز از ساعت 6:55 دقیقه صبح انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروازها همانند گذشته در هر هفته دو روز پرواز از زنجان به مشهد انجام می‌شود گفت: هر هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه پروازها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چرا فرودگاه زنجان شوق پرواز ندارد؟

قاسمی در مورد هزینه پرواز زنجان- مشهد عنوان کرد: در حال حاضر هزینه پرواز زنجان مشهد به صورت رفت و برگشت 790 هزار تومان است و شرکت هواپیمایی هزینه قبلی را نپذیرفت.

وی عنوان کرد: قبلا هزینه رفت و برگشت زنجان مشهد 500 هزار تومان بلیط‌های بود ولی در حال حاضر 790 تومان شده و قیمت‌ها هم بالا و پایین می‌شود و احتمال پایین آمدن قیمت بلیط‌ها خیلی کم است.

مدیر فرودگاه زنجان ابراز کرد: شرکت هواپیمایی مدعی است با قیمت کمتر از 790 تومان متضرر می‌شود و می‌گوید هواپیما خالی هم رفته باشد مشکلی ندارد و کمی موضوع لج و لجبازی وجود دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر