logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۳۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

برخورد وانت نیسان با کامیون در زنجان/ راننده وانت نیسان در آتش سوخت

برخورد-وانت-نیسان-با-کامیون-در-زنجان-راننده-وانت-نیسان-در-آتش-سوخت

رئیس پلیس راه استان زنجان در موقع وقوع حادثه رانندگی در استان زنجان گفت: در این حادثه دو دستگاه وانت نیسان با کامیون برخورد کرده و راننده وانت نیسان در اثر وقوع آتش سوزی جان خود را از دست داد.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران پليس راه از برخورد وانت نیسان و کامیون در محور زنجان- میانه مطلع و فورا به محل حادثه اعزام شدند.

رئيس پليس راه استان زنجان با اعلام اينكه در اين حادثه وانت نیسان در آتش سوخته بود گفت: متاسفانه در اين تصادف راننده دچار آتش سوزي شده و جان باخت و راننده کامیون مصدوم و جهت مداوا به بيمارستان منتقل شد.

مظفری با بيان اينكه علت اين حادثه در دست بررسي است از رانندگان خواست با احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي از بروز  چنين حوادث تلخي  پيشگيري كنند بیان کرد: بیشتر تصادفات رانندگی در استان زنجان متاسفانه به علت عدم توجه راننده به جلو و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد با توجه به اینکه در فصل بارش قرار داریم در هوای بارانی با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند بیان کرد: برخی از رانندگان متاسفانه به توصیه‌های رانندگان توجه نمی‌کنند و متاسفانه شاهد حوادث تلخی می‌شویم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر