logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

رسانه ها وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال دارند/رونق تولید و اشتغال از مسیر حمایت از تولید داخلی می گذرد

رسانه-ها-وظیفه-سنگینی-در-تحقق-شعار-سال-دارند-رونق-تولید-و-اشتغال-از-مسیر-حمایت-از-تولید-داخلی-می-گذرد

رئیس بسیج رسانه با اشاره به شعار سال گفت: رسانه ها وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال دارند.

عبدالله جعفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: تاکید ویژه مقام معظم رهبری با موضوع تولید و اشتغال نشان می دهد که باید حساسیت جامعه در موضوع اقتصاد بیشتر از قبل بوده و همه نگاهها در جهت رونق تولید داخلی باشد. 

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیاز به همت مضاعف مردم و مسئولان دارد عنوان کرد: مردم و مسئولان هر یک در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و شعار امسال باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر جلوگیری از ورود کالاهای غیر ضروری به کشور گفت: واردات بی‌رویه و غیر ضرور کمر تولید داخلی را می شکند از این رو نیاز است از ورود کالاهایی که مشابه آن در داخل تولید می شود و همچنین کالاهای لوکس جلوگیری کنند. 

وی با اشاره به دیگر پیامدهای واردات بی‌رویه ابراز کرد: افزایش بیکاری و تعطیلی واحد‌های تولیدی نتیجه واردات بی‌رویه است و مسئولان باید در سال تولید اشتغال نسبت موضوع حمایت و رونق تولید داخل برنامه جدی داشته باشند. 

جعفری قاچاق را از دیگر موضوعاتی دانست که مانع رونق تولید و اشتغال می شود و بر این موضوع تاکید کرد که این فرهنگ سازی باید در استفاده نکردن از جنس خارجی و قاچاق به صورت گسترده در جامعه تبیین شود. 

وی با بیان اینکه باید روحیه جهادی بین افراد جامعه و مسئولان افزایش یابد تصریح کرد: با روحیه جهادی و انقلابی می توان از پس همه مشکلات از جمله بیکاری و رکود اقتصادی برآمد. 

رئیس بسیج رسانه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه ها در تحقق شعار سال اشاره و اظهار داشت: به طور یقین وظیفه رسانه ها بیش از پیش سنگین تر شده چرا که رونق تولید اشتغال از مسیر حمایت از تولید داخلی میگذرد و حمایت از تولید داخلی نیز نیاز به فرهنگ سازی دارد. 

وی بیان کرد: رسانه‌ها باید به وظیفه اطلاع رسانی, آگاه سازی و فرهنگ سازی خود بخوبی عمل کنند و با معرفی ابتکارات و تولیدات داخلی گامی در جهت تحقق شعار سال بردارند. 

جعفری در پایان از مردم ولایت مدار انقلابی خواست تا با حمایت از تولید داخلی در جهت اشتغال جوانان ایرانی قدم برداشته و توطئه دشمنان را خنثی کنند.//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر