logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فنی‎و‎حرفه‎ای استان زنجان اعلام کرد

ارائه مشاوره و هدايت آموزشي به بیش از 45000نفر در زنجان

ارائه-مشاوره-و-هدايت-آموزشي-به-بیش-از-45000نفر-در-زنجان

مدیرکل فنی‎و‎حرفه‎ای استان زنجان گفت:  در طی سال گذشته  انجام مشاوره و هدايت آموزشي-شغلي و رهگيري اشتغال مهارت آموختگان در فنی و حرفه ای استان برای 45 هزار و 780 نفر انجام شده است.

محمدرضا انصاری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا; در زنجان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات آموزشی متناسب با نیازهای بازار کار استان و نیز هدایت درست افراد برای فراگیری آموزش‎های مهارتی ارائه مشاوره های آموزشی برای متقاضیان در مراکز فنی و حرفه ای استان انجام می شود.

وی تصریح کرد: در کنار ارائه مشاوره های آموزشی برای مخاطبان از سال گذشته استقرار نمایندگان واحدهای کاریابی استان را نیز در مراکز فنی‎و‎حرفه‎ای داشته ایم که این اقدام در راستای هدایت کارجویان برای فراگیری آموزش‎های مهارتی و آشنایی کاریابی‎ها با ظرفیتهای مراکز فنی‎وحرفه‎ای استان بوده است.

مدیرکل فنی‎و‎حرفه‎ای استان زنجان ميزان مشاوره و هدايت شغلي کارآموزان در مراکز ثابت استان را 18 هزار و530 نفر اعلام کرد و گفت: در طی سال گذشته مشاوره و هدايت آموزشي- شغلي نیز برای 11 هزار و 914 دانش آموز در سطح مدارس استان توسط کارشناسان انجام شده است.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش‎های مهارتی ارائه شده در زنجان ابراز کرد: در طی سال گذشته بیش از 99 درصد تعهدات انجام شده و در همین راستا بیش از  3 میلیون و 697 نفر ساعت آموزش به شهروندان استان ارائه شده است.

انصاری با بیان اینکه درمراکز آموزشي درحوزه پادگان در سال گذشته 36 هزار و 980 نفر ساعت آموزش ارائه شده است، عنوان کرد: تعهد آموزشی فنی و حرفه ای استان در این زمینه 35 هزار نفر ساعت بوده است.

وی با ابراز اینکه عملکرد فنی‎و‎حرفه‎ای استان در ارائه آموزش‎ها به حوزه صنایع و صنوف بالاتر از تعهدات استان بوده است، عنوان کرد: آموزش ارائه شده به مهارت جویان در حوزه صنایع و صنوف 314 هزار و 184 نفر ساعت بوده است.

مدیرکل فنی‎و‎حرفه‎ای استان زنجان یادآور شد: درطی سال گذشته  انعقاد 11 مورد تفاهمنامه آموزشی با دستگاههای اجرایی وموسسات آموزشی استان به ماضا رسیده است./ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر