logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۳۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

هزینه تسلیم شدن بسیار بالاتر از مقاومت است/ شواهد افول آمریکا را نشان می‌دهد

هزینه-تسلیم-شدن-بسیار-بالاتر-از-مقاومت-است-شواهد-افول-آمریکا-را-نشان-می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به خوی استکباری آمریکا گفت: هزینه تسلیم شدن بسیار بالاتر از مقاومت است.

 حجت الاسلام بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مسلمان همیشه برتری را می پذیرد نه ذلت را، اظهار کرد: مستکبرین و در راس آنها آمریکا و شوروی برای جامعه اسلامی برنامه طولانی را داشند که همه افراد جامعه به رهبری امام خمینی استیلای مستکبرین را بر خود نپذیرفتند.

وی با اشاره به سه حادثه تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان، ابراز کرد: مقابله با مستکبرین و در راس آمریکا هدف سه واقعه رخ داده در 13 آبان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه آیا ما امکان همنشینی و هماهنگی با استکبار را داریم یا نه؟، خاطر نشان کرد: وقتی ما به پایه ها و مبانی استکبار ستیزی برمی گردیم می بینیم هیچ زمانی به جامعه دینی اجازه یکجانشینی با مستکبرین داده نشده است.

وی با بیان اینکه مستکبر و مسلمان از نظر هویتی با هم مشکل دارند، خاطر نشان کرد: هویت جامعه اسلامی با هویت جامعه مستکبر در تضاد و مقابل هم هستند.

بیگدلی با بیان اینکه هویت جامعه اسلامی، حمایت از مستضعفین، مظلومین، همراهی با ستمدیدگان، کمک به محرومین و عدالت اجتماعی است، تصریح کرد: هویت جامعه استکباری رسیدن به منافع خود، عدم رعایت حقوق جامعه انسانی و... است که اگر نیاز باشد در این راه قتل و کشتار نیز می کنند.

وی با اشاره به تقسیم دنیا  به درجه یک و دو و سه توسط دولت های استکباری، ابراز کرد: مستکبرین خود را انسان های درجه یک می دانند و این تفکر جامعه استکباری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، بیان کرد: مبارزه با استکبار قائم به شخص نیست و با تغییر شخص در راس حکومت این مبارزه پایان نمی پذیرد.

وی با اشاره به بیانات رهبری خاطرنشان کرد: هزینه تسلیم شدن بسیار بالاتر از مقاومت است و مقاومت منافع مارا تامین می کند و جامعه ما را سربلند و سرافراز می کند.

بیگدلی با بیان اینکه 13 آبان برای مقابله با مستکبرین و آمریکا است، افزود: مردم ایران اسلامی همیشه این را نشان داده اند که در گام اول انقلاب در صحنه بودند وامام را یاری کردند و با رهبری نیز همراهی کرند و در این همراهی نتیجه دیدند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی اکنون منحصر به چهار دیواری خود نیست، تصریح کرد: ایران اسلامی در غرب آسیا، اروپا، شمال آفریقا، آمریکای جنوبی و در آسیا حرفی برای گفتن دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: امروزه مردم ایران با مقاومت در مقابل مستکبرین توانسته اند به یک نقطه اوج برسند و در گام دوم نه تنها این هدف متوقف نخواهد شد بلکه با همت مردم با قدرت تمام این مقاومت به جلو خواهد رفت.

وی با بیان اینکه ما امروز شواهد افول آمریکا را همان طور که شاهد افول شوروی بودیم، می بینیم، تصریح کرد: مردم ایران روزی را که حکومت آمریکا و اسرائیل از روی زمین برچیده شدند را خواهند دید.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر