logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۳۴۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد

آزادی مدیران بازداشتی زنجان با صدور قرار وثیقه/ پرونده این مدیران در حال رسیدگی است

آزادی-مدیران-بازداشتی-زنجان-با-صدور-قرار-وثیقه-پرونده-این-مدیران-در-حال-رسیدگی-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان آزادی مدیران بازداشتی زنجان با صدور قرار وثیقه‏ خبر داد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عضو هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفو اظهار کرد: این فرد به لحاظ مشکلاتی به برای شرکت ایران ترانسفو ایجاد کرده بود، دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه درجه اهمیت این واحد صنعتی از لحاظ تولید واشتغال برای استان بالا است، ابراز کرد: با توجه به اینکه ما جلساتی را در استان برای حل این مشکل برگزار کردیم و پیگیری هایی در درجه نخست برای حل مشکل و پیشگیری از این اتفاقات انجام شد اما چون افاقه نکرد منجر به تشکیل پرونده قضایی و در نهایت منجر به دستگیری این شخص شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه پرونده در مراجع قضایی  رسیدگی می‌شود، گفت: امیدواریم هرچه سریع تر این پرونده تعیین تکلیف شود و مشکلی که این شخص ایجاد کرده بود با این رسیدگی حل شد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد آزادی دو مدیر بازداشت شده استان( رئیس اتاق بازرگانی و مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی) نیز عنوان کرد: پرونده‌ای که تشکیل شد برای این دو مدیر در ابتدا بازداشت موقت بود نه اینکه قرار وثیقه صادر و مقام قضای وثیقه را نپذیرد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه با اعتراض متهم پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال شد، خاطرنشان کرد: در دادگاه کیفری یک قرار بازداشت موقت تبدیل به وثیقه شد و با تودیع وثیقه متهم آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده در حال رسیدگی است، افزود: پرونده مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی نیز در حال رسیدگی است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر