logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۳۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

پاسخ دندان شکن ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان به استکبار جهانی

پاسخ-دندان-شکن-ملت-ایران-در-راهپیمایی-13-آبان-به-استکبار-جهانی

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: خون شهدای انقلاب اسلامی و 13 آبان امروزه ثمره داده و قدرت های بزرگ را به تضعیف کشانده و پاسخ دندان شکنی به دشمنان و استکبار جهانی است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان به عنوان یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی است که هیمنه استکبار جهانی را در هم شکسته است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم زنجان در راهپیمایی 13آبان، ادامه داد: امسال نیز مردم پایتخت شور و شعور حسینی با حضور یکپارچه و پرشور خود در این راهپیمایی نشان دادند که پایبند به آرمان های نظام اسلامی هستند.

این مسئول گفت: این حضور پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان بوده و پیام مهمی برای استکبار جهانی برای دارد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به آغاز روند افول استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار، گفت: پاسداری از خون شهدای انقلاب اسلامی امروزه ثمره داده و قدرت های بزرگ را به تضعیف کشانده است.

سردار کرمی مقاومت و ایستادگی ملت ایران را موجب پیروزی در عرصه های مختلف عنوان کرد و افزود: امروز باید دشمن بداند که در مقابل اراده مردم ایران ناتوان و ضعیف است.

وی ادامه داد: امروز همه اقشار مردم از پیر،جوان، نوجوان، بسیجی، طلاب و دانشجویان و دانش آموزان به صحنه آمده و راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان را با پرشکوهتر از سال های گذشته برگزار کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر