logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۳۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فردا؛

جشن دیدار با پدران آسمانی در زنجان برگزار می شود

جشن-دیدار-با-پدران-آسمانی-در-زنجان-برگزار-می-شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: فردا و در آستانه میلاد مسعود حضرت علی (ع)،جشن دیدار با پدران آسمانی در زنجان برگزار می شود.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:مراسم جشن دیدار با پدران آسمانی فرزندان شاهد استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری شهرداری زنجان، صدا و سیمای مرکز زنجان، سازمان های مردم نهاد،استانداری، سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، تصریح کرد: برنامه های مختلفی در این زمینه پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه این مراسم روز دوشنبه از ساعت 17 برگزار می شود، تصریح کرد: معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان سخنران این مراسم است.

کاظمی بیان داشت: هر ساله به‌ مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امیرالمؤمنین(ع)، ویژه ‌برنامه ‌ای با عنوان «دیدار با پدران آسمانی‌» در سراسر کشور برگزار می ‌شود که این مراسم در زنجان نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور فرزندان شهدا، خانواده‌ های آنها و مسئولانی استانی، همزمان با میلاد مسعود امام علی (ع) امسال برگزار می ‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نزدیکی هر‌چه بیشتر فرزندان شاهد به فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای توانمندی‌ های آنان از اهداف تشکیل نهاد پدران آسمانی است، افزود: افزایش همکاری فرزندان شاهد و ارائه ایده‌ های جدید از دیگر اهداف تشکیل نهاد پدران آسمانی است.

وی گفت:غبارروبی و عطر‌افشانی گلزار شهدا از مهم‌ ترین بخش‌ های جشن پدران آسمانی در زنجان است.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر