logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۳۴۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

فعالیت 22 مجتمع خدمات رفاهی در راه های استان زنجان

فعالیت-22-مجتمع-خدمات-رفاهی-در-راه-های-استان-زنجان-

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۲۲ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال و ۲۰ مجتمع دیگر نیز در حال ساخت است.

به گزارش موج رساعبدالحسین علی اکبری در سمینار آموزشی ارتقای سطح کیفی خدمات مجمتع های خدماتی رفاهی استان زنجان با رویکردهای نوین که با حضورمالکان مجتمع ها برگزار شد،اظهار داشت: در صورت برطرف نشدن  کم و کاستی های تجهیزات نمازخانه ها و بی توجهی مسئولان مجتمع ها به ایجاد شرایط بهداشتی هیچ ملاحظه و چشم پوشی نخواهیم داشت ومی بایست در مدت زمان تعیین شده اقدامات مورد نظر برای افزایش فضای نمازخانه و شرایط بهداشتی لازم از سوی مالکان فراهم  شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: درحال حاضر 22 مجتمع در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال هستند و 20 مجتمع دیگر نیزدرحال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه از مجتمع‌ها خدماتی رفاهی استان  به صورت دوره‌ای،متوالی و سرزده با اولویت رعایت موارد بهداشتی،نظافت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و سایر خدمات ارائه شده توسط آنها بازدید انجام می شود،بیان داشت: افزایش استفاده از این مجتمع ها توسط کاربران جاده ای و ارائه خدمات مطلوب توسط آنها ارتقاء ایمنی تردد در جاده های استان را به همراه خواهد داشت.

علی اکبری گفت: در حال حاضر تعداد مجتمع های بهره برداری شده دراستان زنجان، با توجه به وسعت و طول راه های استان، از وضعیت مطلوب برخوردار است و سیاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمایت از سرمایه گذاران و متقاضیان احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی است تا ضمن توسعه این مراکز و تجمیع خدمات در طول محورهای مواصلاتی، بهبود ایمنی تردد و افزایش رضایتمندی مسافران، فراهم گردد.

 گفتنی است: دوره  آموزشی ارتقای سطح کیفی خدمات مجمتع های خدماتی رفاهی استان زنجان با حضور مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مجتمع داران استان به مدت یک روز در مجتمع شهر آفتاب ابهر برگزار شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر