logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۳۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان:

مردم با حضور پرشور خود در راهپيمايي 13 آبان دشمنان را مايوس می‌کنند

مردم-با-حضور-پرشور-خود-در-راهپيمايي-13-آبان-دشمنان-را-مايوس-می‌کنند

فرمانده انتظامي استان با اشاره به حضور پرشور خود راهئیمایی 13 آبان گفت: مردم با حضور پررنگ خود در اين حماسه، دشمنان را مايوس و نااميد می‌کنند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان زنجان سردار رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه 13 آبان نشانه استکبار ستیزی و نماد ظلم ستیزی ملت شهيد پرور ايران اسلامي خصوصاً مردم فهيم، مكتبي و ولايتمدار استان زنجان است اظهار کرد: درايت و تيزبيني هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و حضور هميشه در صحنه مردم همواره طرح ها و برنامه هاي دشمنان را خنثي و بي اثر کرده است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان نشانه استکبار ستیزی و نماد ظلم ستیزی ملت شهيد پرور ايران اسلامي خصوصاً مردم فهيم، مكتبي و ولايتمدار استان زنجان است گفت: درايت و تيزبيني‌هاي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) و حضور هميشه در صحنه مردم همواره طرح‌ها و برنامه‌هاي دشمنان را خنثي و بي اثر كرده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد: دشمنان انقلاب اسلامي کوشيده اند تا با تفرقه ميان مسلمانان و شايعه پراکني، اذهان جوامع اسلامي را آلوده و فضاي اتحاد وحدت و همدلي مسلمانان را با تبليغات مسموم و مأيوس کننده برهم زنند.

سردار جهانبخش افزود: ملت ايران اسلامي همواره هوشيار و آگاه هستند و هرجا احساس کنند نياز به حضور در صحنه باشد با عشق و علاقه وافر به ميدان آمده و توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان را خنثي و بي اثر کنند.

وي با دعوت از مردم در راهپیمایی با شکوه 13 آبان افزود: هر چقدر مردم در راهپيمايي 13 آبان گسترده تر حضور يابند به حتم دشمنان نيز به همان اندازه درمانده و نا اميدتر خواهند شد.

فرماندهي  انتظامي استان زنجان ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خميني (ره) و شهداي گلگون كفن انقلاب بار ديگر ضمن بيعت مجدد با ولي امر مسلمين مقام معظم رهبري و فرمانده معظم كل قوا  اعلام مي كنيم  پليس با حضوري هوشيارانه با اجراي طرح هاي امنيتي- انتظامي ضمن برقراي نظم و امنيت كامل مراسم دوشادوش ملت هميشه در صحنه استان در اين نمايش اقتدار شركت خواهد كرد و از همه مردم حزب اللهي استان زنجان دعوت مي كنيم  تا در راهپيمايي روز 13 آبان ماه شركت كرده و موجبات يأس و نا اميدي دشمنان و كوردلان را فراهم كنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر