logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان:

رژه نیروهای مسلح زنجان ۲۹ فروردین ماه در بلوار ارتش برگزار می‌شود/ارتش در آمادگی رزمی بالایی قرار دارد

رژه-نیروهای-مسلح-زنجان-۲۹-فروردین-ماه-در-بلوار-ارتش-برگزار-می‌شود-ارتش-در-آمادگی-رزمی-بالایی-قرار-دارد

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: رژه نیروهای مسلح زنجان ۲۹ فروردین ماه در بلوار ارتش برگزار می‌شود.

 امیرسرتیپ علی مظهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به برنامه‌های روز ارتش در زنجان اظهار کرد: ۲۹ فروردین ماه به عنوان روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های آن نامگذاری شده است.
وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان وظیفه و پایور از جله برنامه‌های ما قبل از ۲۹ فروردین ماه است.
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی  زنجان با اشاره به رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش گفت: این رژه ساعت ۸ صبح روز ۲۹ فروردین ماه با حضور نیروهای مسلح استان به ویژه تیپ ۲۱۶ و مسئولان استانی در بلوار ارتش ضلع غربی پادگان برگزار می‌شود.
وی در مورد آمادگی ارتش جمهوری اسلامی  ایران نیز گفت: ارتش از تجربه هشت سال دفاع مقدس برخوردار است و در کنار سایر دیگر نیروهای مسلح از حمله سپاه پاسداران قهرمان، نیروی انتظامی و بسیج مرمی در آمادگی رزمی بالا قرار دارد.
امیرسرتیپ مظهری با اشاره به هوشیاری و بیداری ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امنیت حاکم بر مرزها و کشور ما نشان می‌دهد که نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند.
وی بیان کرد: در اطراف مرزهای ما بیشتر کشورها ناامن هستند اما جمهوری اسلامی  ایران در سایه اقتدار نیروهای مسلح در آرامش کامل به سر می‌برد.
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با تاکید بر اینکه نیروهای ما در مرزها رصدهای خوبی از اوضاع دارند، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در حدی از آمادگی بالایی  قرار دارد که برای دشمن قابل تصور نیست.//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر