logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شوای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

ذخیره نظام مردم پابرهنه کف خیابانها هستند نه نجومی‌بگیران/برخی دولتمردان خود را جدا از مردم می‌دانند

ذخیره-نظام-مردم-پابرهنه-کف-خیابانها-هستند-نه-نجومی‌بگیران-برخی-دولتمردان-خود-را-جدا-از-مردم-می‌دانند

عضو شوای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: برخی دولتمردان خود را جدا از مردم می‌دانند. در حالی که ذخیره های نظام مردم پا برهنه کف خیابان ها هستند نه نجومی بگیران.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع حقوقهای نجومی و فسادهای سیستمی اظهار کرد: افرادی که جایگاه خاصی برای خود قائل هستند بیشتر تخلفات از جمله حقوهای نجومی و فساد را برای خود مباح می‌دانند.
وی افزود: وقتی یک مدیر به خود اجازه می‌دهد برای خود حقوقهای نجومی در نظر بگیرد و این حقوق را حق خود می‌داند، به طور یقین نگاهی به آن فردی که در قشر پایین جامعه حقوق ۸۰۰ هزار تومان را دریافت می‌کند، ندارد.
عضو شوای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دریافت حقوقهای نجومی به وقوع فساد اقتصادی دامن می‌زند، ابراز کرد: این تبعیضی که ما امروز شاهد هستیم سبب یاس و ناامیدی جامعه می‌شود.
وی با اشاره به تاکیدات چند سال پیش مقام معظم رهبری در مبارزه با فقر، فساد و تبعیض خاطرنشان کرد: متاسفانه ما شاهد این نیستیم که دولتها به خوبی این تاکیدات را به مرحله اجرا درآورند.
جوکار با ذکر این نکته که خود را جدا از مردم دانستن مانع ریشه کن شدن فقر، فساد و تبعیض شده است، گفت: چون نگاه برخی دولتمردان نگاهی اشرافی‌گری و از جنس مسئول انقلابی نیست، سبب شده مصیبت‌هایی متوجه مردم شود.
وی با اشاره به تعبیر کردن نجومی بگیران به عنوان ذخیره نظام بیان کرد: ذخیره نظام همان مردم پابرهنه کف خیابان هستند که هر وقت نظام به حمایت مردمی نیاز داشت، در صف اول حاضر می‌شوند.
عضو شوای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دفاع مقدس و صحنه‌های پیروزی انقلاب نیز همین مردم بودند که جان‌فشانی کردند و حماسه‌ها خلق شد.
وی با بیان اینکه امروز هم در صحنه‌های سیاسی مردم نقش‌آفرینی می‌کنند نه نجومی‌بگیران، عنوان کرد: متاسفانه نجومی‌بگیران بعد از عزل در جاهای دیگر به کارگیری می‌شوند.
جوکار ابراز کرد: تا وقتی که این روحیه در کشور ما حاکم باشد و نتوانیم تحول جدی در مدیریت کشور ایجاد کنیم، این وضعیت اقتصادی ادامه خواد داشت که امیدواریم در آینده شرایط تغییر یابد.//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر