logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۳۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

رشد 5 درصدی مراجعین سالمند به مراکز درمانی تامین اجتماعی

رشد-5-درصدی-مراجعین-سالمند-به-مراکز-درمانی-تامین-اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 82500  نفر از سالمندان در نیمه نخست سالجاری بدون نوبت از خدمات درمانی سازمان بهره مند شده اند.

به گزارش موج رسا;  به نقل از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، علی محمدی مدیر درمان استان زنجان اظهار داشت: در شش ماهه اول سالجاری بیش از 82500 نفر از بیمه شدگان و بیماران سالمند بالای 65 سال از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان بهره مند شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان ابراز کرد: طرح تکریم سالمندان بطور دقیق در کلیه مراکز درمانی استان در حال اجراست و افراد بالای 65 سال بمحض ورود به مراکز درمانی با عنوان تکریم سالمندان بدون نوبت ویزیت شده و تحت معالجه و درمان قرار می گیرند.

محمدی رشد 5 درصدی مراجعین سالمند را در نیمه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرد و افزود: بیش از 79 هزار نفر در شش ماهه اول سال گذشته  از خدمات درمانی سازمان بهره مند شده بودند.

وی سالمندان و افراد پیشکسوت را نخبگان و خردمندان جامعه خواند و تصریح کرد: اجرای این طرح ، بیانگر نگاه رفیع سازمان به منزلت اجتماعی و شخصیت والای انسانی تجربه اندوزان و سالخوردگان است.

محمدی در پایان رعایت اخلاق و ادب و نزاکت اجتماعی در کلیه مراکز درمانی توسط کادر درمانی برای سالمندان را سرلوحه امور مدیریت درمان استان دانست و گفت خوشبختانه در سال جاری با مکانیزمهایی ، رفتار کارکنان مراکز درمانی را رصد کردیم و  ضمن برخورد قاطع با افراد اندک خاطی ، کاهش چشمگیری را در این زمینه شاهد بودیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر