logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

27واحد تولیدی با مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان احیا شدند

27واحد-تولیدی-با-مصوبات-کارگروه-تسهیل-و-رفع-موانع-تولید-در-استان-زنجان-احیا-شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به فعالیت موثر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و گفت: مصوبات این کارگروه شبب شد تا 27 واحد تولیدی استان زنجان مجددا احیا شوند.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال 96 که به ریاست استاندار زنجان در محل کارخانه شرکت جی تی آی پارسیان برگزار شد، اظهار داشت: با احیای این 27 واحد تولیدی 860 شغل جدید ایجاد شده و برای احیای این واحدهای تولیدی 14 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شد.

وی توجه به اشتغال و تولید را در سال جاری بسیار بااهمیت برشمرد و افزود: محوریت برنامه‌های اقتصادی که در سال‌های اخیر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده باید بر مدار تولید و اشتغال باشد و انتظار از دستگاه‌های متولی در این بخش بسیار زیاد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی سال گذشته مناسب بود، ابراز کرد: با تدبیر استاندار زنجان و تلاش اعضای کارگروه شاهد تحقق سهم اعتباری تسهیلات بانکی و عبور از میزان تعیین شده بودیم که حاصل این حمایت‌ها نیز در تثبیت اشتغال‌های متزلزل، ایجاد شغل‌های جدید و تقویت واحدهای تولیدی برای ادامه فعالیت، نمایان بوده است.

وی به عملکرد این کارگروه در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طی سال 95 به میزان 207 مصوبه برای واحدهای تولیدی داشتیم که 165 مصوبه اجرایی و 42 مصوبه نیز در حال اجرا است. در مجموع 80 درصد مصوبات کارگروه عملیاتی شده است.

فغفوری از پرداخت 550 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: 40 جلسه کارشناسی نیز برای ارائه خوراک به کارگروه تسهیل و رفع موانه تولید در استان برگزار شده است.

//ع

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر