logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مسئولان دقت لازم را نسبت به تبلیغات زودهنگام فضای مجازی داشته باشند

مسئولان-دقت-لازم-را-نسبت-به-تبلیغات-زودهنگام-فضای-مجازی-داشته-باشند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مسئولان دقت لازم را نسبت به تبلیغات زودهنگام فضای مجازی داشته باشند.

به گزارش موج رسا; سیدرضا حسینی امروز در دومین جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم  انتخاباتی با بیان اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را پیش رو داریم، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان تاثیر بسزایی دارد اما نسبت به انتخابات شوراها کمرنگ‌تر است.

وی به فعالیت‌های و تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی اشاره و به مصادقها، آسیب‌ها و مشکلات این فضا در انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه باید نسبت به تبلیغات زودهنگام فضای مجازی دقت شود، گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی نیاز است فعالان این حوزه و مدیران کانالها و گروه‌های تلگرامی نسبت به رعایت خطوط قرمز نظام و ارزشهای انقلاب توجیه شوند.

رضا بخشی‌فرد، معاون مدیرکل انتخابات استانداری زنجان نیز در این جلسه با اشاره به آمار ثبت‌نام کننندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ما در دوره پنجم نسبت به دوره چهارم افزایش ۶ درصدی را در تعداد ثبت‌نام کنندگان شاهد هستیم.

وی همچینن به تعیین تکلیف ستادهای مردمی اشاره کرد و یادآور شد که برخی از این ستادهای کار ستادهای قانونی را انجام می‌دهند که باید فکری به این موضوع شود.

مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این جلسه به حساسیت انتخابات پیش‌رو و نقشه دشمنان اشاره کرد و افزود: حمله آمریکا به پایگاه هوایی در سوریه در راستای تحت تاثیرقرار دادن انتخابات ایران است و باید به موضوعات نگاه کلان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما موظف به اجرای مرّ قانون هستیم به تبلیغات زودهنگام و اتفاقات موجود در فضای مجازی از جمله تخریب و تهدید نیز اشاره و خاطرنشان کرد: باید در این دوره فکری به فضای مجازی و اتفاقات آن بکنیم.

صفری با اشاره به حساس بودن انتخابات پیش رو تصریح کرد: هرکسی ذره‌ای کوتاهی کند به نظام و مردم خیانت کرده است.

جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این جلسه به برخی تخلفات و مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: باید مصادیق تخلفات به دست ما برسد تا بتوانیم در اسرع وقت نسبت به توجیه و آموزش کارکنان اقدام کنیم.

وی نزدیکی ستادهای انتخاباتی را از جمله مشکلات عنوان کرد نسبت به توجیه روسای ستادها و کاندیداها تاکید کرد.

//س

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر