logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۳۳۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

آغاز به کار 200 زنجانی با حضور وزیر صمت/ زنجان در نرخ اشتغال رتبه اول را دارد

آغاز-به-کار-200-زنجانی-با-حضور-وزیر-صمت-زنجان-در-نرخ-اشتغال-رتبه-اول-را-دارد

استاندار زنجان از شروع به کار 200 زنجانی در یک واحد تولیدی استان زنجان با حضور وزیر سمت خبر داد.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه گرامی داشت روز امار با اشاره به حلول ماه مبارک ربع الاول، اظهار کرد: حسن تصادف گرامی داشت روز امار و اولین روز از این ماه مایه ی مباحات است. 

وی با بیان اینکه آمار توانایی تبدیل کفیت به کمیت را دارد، ابراز کرد: فناوری اطلاعات که سرعت رشد آن بسیار بالا است نمی تواند از اهمیت و جایگاه آمار در جامعه بکاهد و آن را حذف کند.

استاندار زنجان با اشاره تحقیق در عملیات های انجام شده، عنوان کرد: تحقیق در عملیات های انجام شده از تصمیمات بی مورد جلوگیری کرده است و دنیا را به سه دسته تقسیم کرده است.

 وی با اشاره به تقسیم بندی دنیا به سه دسته توسط تحقیق در عملیات، تصریح کرد: شرایط اطمینان کامل شرایط عدم اطمینان و شرایط متعارض و ریسک سه بخش دنیای امروز در بحث امار است و تصمیم گیری ها بر این اساس انجام می شود.

 حقیقی با اشاره به کیفیت و بهره وری، خاطرنشان کرد: صحبت بر مبنای کمیت ویژگی خود را دارد و باید پذیرفت که کیفیت مدیون امار است چراکه کیفیت را آمار تبدیل به کمیت می کند.

 وی با اشاره به سیستم های gis و sdi ابراز کرد: این دو سیستم که بهترین شاخص ها را نشان می دهند به قدرت امار ایجاد شده اند‌.

 استاندار زنجان با اشاره به تصمیم ساز بودن امار در جامعه، عنوان کرد: اماری که کمیت را تبدیل به کیفیت می کنند اجازه تصمیم گیری و تصمیم سازی علمی را می دهند و این هنر آمار است.

 وی با اشاره به اینکه اگر از امار به صورت علمی استفاده کنیم امکان استفاده از مدل ها در کارها ممکن می شود، تصریح کرد: این عمل موجب شفافیت عملکردها و عملیاتی شدن قول مدیران می شود. 

حقیقی با اشاره به امارهای ضد و نقیضی که در استان وجود داشت، عنوان کرد: قبل از راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع استان در زنجان سه نوع امار متفاوت وجود داشت که با راه اندازی این سامانه این مشکل رفع شد.

 وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه هر مدیر نیروی انسانی او است، بیان کرد: زنجان در نرخ اشتغال رتبه اول را دارد. 

استاندار زنجان با اشاره استخدام نیروی برخی از واحد های تولیدی، خاطرنشان کرد: ۲۰۰نفر از شهروندان زنجان باحضور وزیر صمت در زنجان در واحد های تولید شروع به کار خواهند کرد.

 وی با اشاره به حرف های رئیس جمهور آمریکا، بیان کرد: همه مردم می دانند که حرف های رئیس جمهور امریکا که سرکرده داعش را کشته اند یک شگرد تبلیغاتی است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر