logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با اجرای طرح اکرام ایتام

سرانه دریافتی ماهیانه ایتام به 300000 تومان افزایش‎ می‎یابد

سرانه-دریافتی-ماهیانه-ایتام-به-300000-تومان-افزایش‎-می‎یابد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان با بیان اینکه تعداد 10هزار و 334 حامی طرح اکرام ایتام در سطح استان زنجان با کمیته امداد امام (ره) همکاری دارند گفت:  با برنامه‌ریزی انجام‌شده در راستای افزایش تعداد حامیان، سرانه دریافتی ماهیانه هر یتیم 3 میلیون ریال هدف‌گذاری شده است .

به گزارش موج رسا;هدایت صفری امروز در جمع خبرنگاران با تبیین سیاست‌های کاری این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی در سال جدید اظهار داشت : یکی از برنامه‌های مهم در حوزه مشارکت‌های مردمی در سال 96 توسعه طرح اکرام است چرا که طرح اکرام کم‌هزینه‌ترین ، پربازده‌ترین و اعتمادآفرین‌ترین طرح کمیته امداد محسوب می‎شود .

وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در کمیته امداد توانمندسازی خانواده ها است، افزود : برای رسیدن به این هدف نیاز است با برنامه‌ریزی مناسب و فعالیت جمعی و گروهی و با ایجاد مفاهمه مشترک در مجموعه  هر فرد در حوزه کارکردی خود ایفا گر نقش باشد.

این مقام مسئول با اشاره به نام‌گذاری سال به « اقتصاد مقاومتی : تولید – اشتغال» ، گفت : سه ویژگی مدیران از دیدگاه مقام معظم رهبری انقلابی ، ارزشی و کارآمدی است که  امروز در کمیته امداد مدیران باید در این حوزه جریان ساز شوند تا ارزش‌آفرین شده و سبک زندگی دینی در بین خانواده‌ها نهادینه شود .

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان زنجان با بیان اینکه وظیفه ما این است که با فعالیت اثربخش و جهادی تنگناهای موجود در بین خانواده‌های نیازمند رفع شود ابراز کرد:  با تحقق این وظایف ارتقاء و کارآیی نظام تقویت می‎شود.

صفری بابیان اینکه تعداد 10هزار و 334 حامی طرح اکرام ایتام در سطح استان زنجان با این نهاد  همکاری دارند ، عنوان کرد:  در سال 96 با برنامه‌ریزی انجام‌شده و افزایش تعداد حامیان سرانه دریافتی ماهیانه هر یتیم 3 میلیون ریال هدف‌گذاری شده است .

این مقام مسئول با تأکید بر توسعه متوازن سایر طرح‌های  مشارکتی این نهاد خاطرنشان کرد: بخشی از اقتصاد مقاومتی زمینه‌سازی برای تأمین معیشت  ایتام است و با برنامه‌ریزی و فعالیت اثربخش در این حوزه مدیریت اسلامی شکل‌گرفته و محصول آن در خانواده ایتام ظاهر می‌شود./ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر