logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۳۲۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برگزاری نمایشگاه کتاب به تعویق افتاد/ تجلیل از فعالان کتاب در هفته کتابخوانی

برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-تعویق-افتاد-تجلیل-از-فعالان-کتاب-در-هفته-کتابخوانی

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنوز هماهنگی لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب با شرکت نمایشگاهی انجام نشده است.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در استان زنجان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه هنوز هماهنگی لازم با شرکت نمایشگاهی برای برگزاری نمایشگاه کتاب انجام نشده است، افزود: در صورت انجام مقدمات و هماهنگی لازم این نمایشگاه امسال قطعا برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی، افزود: در صورت اتخاذ اعتبار لازم این جشنواره دی ماه برگزار می شود.

قاسمی با بیان اینکه در سال گذشته این جشنواره به صورت هنری برگزار شد، افزود: هنوز در زمینه نحوه برگزاری این جشنواره جمع بندی نشده است.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب از 24 آبان ماه سال جاری، گفت: در این هفته در همه شهرستان های استان نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

این مسئول بیان داشت: تجلیل از فعالان کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: پیشنهاداتی نیز از جمله برگزاری مسابقه کتابخوانی به سایر دستگاه های اجرایی ارائه شده است که در صورت موافقت اجرا می شود.

به گزارش موج رسا،روز بیست و چهارم آبان ماه، آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی است.

کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد. پس بیاییم با گرامی داشت این هفته و نام مبارک آن، با هدیه کتاب هایی به هم نوعان خود، در پروراندن دانش و کمال سهیم باشیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر