logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۳۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت ووشو استان زنجان:

انقلاب بزرگی در انتظار ووشوی زنجان است/ محسن محمد سیفی پرافتخار ترین ورزشکار جهان

انقلاب-بزرگی-در-انتظار-ووشوی-زنجان-است-محسن-محمد-سیفی-پرافتخار-ترین-ورزشکار-جهان-

رئیس هیئت ووشو استان زنجان گفت: در سال های آینده وشو زنجان شاهد یک انقلاب بزرگ خواهد بود.

 

به گزارش موج رسا; رامین موحد نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد وشوکاران ایرانی در مسابقات جهانی، اظهار کرد: ورزشکاران ایرانی در این مسابقات عملکر بسیار خوبی را داشته اند.

وی با اشاره به 9 مدال طلای ورزشکاران ایرانی، ابراز کرد: ایران با 9 مدال طلا بعد از کشور چین توانست عنوان نائب قهرمانی وشو جهان را به دست آورد.

رئیس هیئت وشو زنجان با اشاره به این که ایران در بخش ساندا توانست قهرمان جهان شود، تصریح کرد: ما در بخش ساندا نماینده داشتیم و هیچ استانی این شرایط را نداشت.

وی با اشاره به اینکه محسن محمد سیفی با 5 مدال جهانی و 3 مدال آسیایی پر افتخار ترین ورزشکار در ایران و جهان بوده و هست، افزود: مدال های ایشان در جهان دست نیافتنی شده است.

موحدنیا با اشاره به مدال ها وافتخارات سید محمد حسینی، تصریح کرد: این ورزشکار سال گذشته در رده سنی جوانان مدال طلا و نقره جهان را کسب کرده بود.

وی بیان کرد: حسینی برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان حضور داشت و عملکرد بسیار خوب ومطلوبی را در مسابقات داشت و ایشان در سخت ترین گروه فرمی ووشو مسابقه می دهد.

رئیس هیئت وشو زنجان با اشاره به اینکه حسینی یکی از امید های فداراسیون در مسابقات آسیایی در گروه فرمی است، خاطرنشان کرد: به دلیل عملکرد خوب این ورزشکار مدیر فنی و رئیس فدارسیون وشو ازایشان رضایت کامل را داشتند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده است اگر مشکلی پیش نیاید در بازی های آسیایی سال های بعد ووشو زنجان شاهد یک انقلاب بزرگی خواهد بود، عنوان کرد: ما بیشترین نماینده را در همه گروه های تالو و ساندا در بازی های آسیایی خواهیم داشت.

موحدنیا با اشاره  به اینکه سقف سالن ساندا استان زنجان به عنوان سخت‌ترین کار انجام و مشکل و نقیصه آن رفع شده است، افزود: بیش از 25 میلیون تومان برای این تعمیرات هزینه شده تا فضا برای حضور ورزشکاران مهیا باشد.

وی با بیان اینکه فرش تالو هیأت ووشو نیز نیازمند تعمیر است، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان قول پرداخت هزینه تعمیر را داده‌اند و از یک شرکت ایرانی این فرش تهیه خواهد شد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر