logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۳۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پرافتخارترین قهرمان ووشو ایران:

عنوان قهرمانی را در مهد ووشو جهان کسب کردم/ هدفم کسب نشان طلای مسابقات جهانی آینده است

عنوان-قهرمانی-را-در-مهد-ووشو-جهان-کسب-کردم-هدفم-کسب-نشان-طلای-مسابقات-جهانی-آینده-است-

ورزشکار زنجانی با بیان اینکه از نظر روحی و جسمی خسته هستم گفت: اولین هدف من قهرمانی در مسابقات جهانی آینده در شهر ملبرن است.

 

به گزارش موج رسا; محسن محمد سیفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اکنون از نظر روحی و جسمی خسته هستم، اظهار کرد: فعلا چند ماه استراحت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین رویدادی که در سال آینده وجود دارد مسابقات جام جهانی در استرالیا است، ابراز کرد: این مسابقات در شهر ملبورن برگزار خواهد شد.

این ورزشکار با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود، تصریح کرد: برای اولین بار مشاهده کردم که در مسابقات وشو 102 کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه کشور چین برای برگزاری این مسابقات 2میلیون دلار خرج کرده بود، عنوان کرد: در این مسابقات می خواستند عنوان قهرمانی که سال گذشته در روسیه به دست آورده بودیم را از مابگیرند.

محمد سیفی با اشاره به اینکه 8 مدال طلا توسط 5 وشوکار برادر و 3 مدال طلا توسط وشوکاران خواهر کسب شد، ادامه داد: با طلایی که من کسب کردم 9 مدال طلا ازآن کشور شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات نسبت به سال گذشته یک مدال طلا بیشتر کسب کرده ایم، خاطر نشان کرد: عنوان قهرمانی ووشو را در مهد وشو جهان کسب کرده ایم وامیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد.

ورزشکار زنجانی با بیان اینکه برای سیزدهمین سال در تیم ملی ووشو حضور داشتم افزود: اولین هدف من قهرمانی در مسابقات جهانی سال آینده است.

سیدمحمد حسینی دیگر ووشوکار زنجانی نیز با بیان اینکه برای اولین سال در رده سنی بزرگسالان در مسابقات جهانی وشو شرکت کرده ام، تصریح کرد: در رده سنی جوانان قهرمان ووشو جهان بوده ام.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات جوانان و برزگسالان بسیار متفاوت و سخت است، ادامه داد: با این حال توانستم رتبه پنجم را در مسابقات جهانی کسب کنم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر