logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۳۲۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبرداد

بهره مندی 90 درصدی روستاهای زنجان از خدمات شرکت توزیع برق/خانه داوطلب هلال در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افتتاح شد

بهره-مندی-90-درصدی-روستاهای-زنجان-از-خدمات-شرکت-توزیع-برق-خانه-داوطلب-هلال-در-شرکت-توزیع-نیروی-برق-استان-زنجان-افتتاح-شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت:بیش از 90 درصد روستاهای استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت توزیع نیروی برق هستند.

به گزارش موج رسا; مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت:بیش از 90 درصد روستاهای استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت توزیع نیروی برق هستند.شهرام میرزایی در آیین افتتاح خانه هلال، ضمن قدردانی از همراهی بی دریغ شرکت توزیع نیروی برق در برنامه های مختلف افزود: يكي از اهداف راه اندازی خانه های هلال ترويج فرهنگ كمک به همنوع، مساعدت به تسكين آلام بشری و گسترش آموزش های مورد نیاز است.

وی یادآوری کرد: با افتتاح خانه هلال در این شرکت مسئولیت هلال احمر سنگین شده چرا که باید با نهایت سعی و تلاش از ظرفیت های داوطلبان در این خانه بهره مند شویم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بر تاثیر و اهمیت آموزش ها تاکید کرد و اظهارداشت: به حتم این مهم در زندگی کاری همه افراد موثر است و در شرایط وقوع حادثه نیز آموزش های از قبل آموخته می تواند تاثیر قابل توجهی در مواجه با حوادث داشته باشد.

میرزایی تاکید کرد: درصدد ارائه آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کارکنان شرکت توزیع نیروی برق این استان هستیم  و در فاز بعدی نیز برای خانواده های آنها این دوره های آموزش برگزار می شود تا دانش و سطح آگاهی آنان در این حوزه افزاش یابد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه این آموزش برای کارکنان دستگاه ها می تواند جمعیت هلال احمر را در مواقع بحران یاری کرده و از وجود این نیروها استفاده کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، بر آمادگی مشارکت 2 جانبه جمعیت هلال احمر استان زنجان با شرکت توزیع نیروی برق تاکید کرد و گفت: می توانیم با استفاده از ظرفیت اعضا، جوانان و داوطلبان در خصوص فرهنگ سازی، مدیریت مصرف انرژی برق و حذف قبض های کاغذی این شرکت را همراهی کنیم.

میرزایی اظهارداشت: علاوه بر این زمینه ها به یقین می توانیم در بخش ها و حوزه های مختلف همکاری و تعامل بیشتری را داشته باشیم.

وی به مقوله های هدایت، مشارکت، مهارت و حمایت در حوزه داوطلبان اشاره کرد و افزود: هدایت مربوط به فرماندهی عملیات و تشکیل تیم داوطلبان، مشارکت نیز فعالیت های آن بخش از گروهی که فرصت بیشتری برای خدمات عام المنفعه دارند، می باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در مقوله مهارت نیز از مهارت های فنی و تخصصی داوطلبان استفاده می شود، اظهارداشت: در بخش حمایت نیز حمایت های داوطلبان در مشارکت های مالی و سایر بخش هاست که جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکنون با استفاده از پتانسیل های این بخش در 2 نوبت جمع آوری کمک های غیرنقدی به سیل زدگان کشور رتبه نخست را کسب کرد.

میرزایی تاکید کرد: داوطلبان جایگاهی ویژه و ارزنده ای در هلال احمر دارند.

 

** شرکت توزیع نیروی برق نیازمند آموزش های هلال احمر است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در ادامه این آیین ضمن قدردانی از تلاش های جمعیت هلال احمر در خصوص راه اندازی خانه هلال گفت: در حال حاضر همه شهرهای استان زنجان و بیش از 90 درصد روستاهای تحت پوشش خدمات این شرکت قراردارند.

علیرضا علیزاده اظهارداشت: خدمات این شرکت 24 ساعته است چرا که یکی از زیرساخت های زندگی شهری و روستایی به شمار می رود.

وی ادامه داد: خدمات شرکت توزیع نیروی برق از سال گذشته کیفیت خدمات رسانی را آغاز کرده و به صورت الکترونیکی و خدمات غیرحضوری از ابتدای سالجاری ارائه می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: روحیه خدمات رسانی، کمک به همنوع، بودن در کنار مردم در میان نیروهای این شرکت زنده است.

علیزاده تاکیدکرد: با کمترین فراخوان در شرکت توزیع نیروی برق بیشترین نیروها به جمع اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان ملحق شدند.

وی ادامه داد: مشارکت با هلال احمر بیش از وضع فعلی خواهد شد و آمادگی دارین تا بتوانیم در راستای ارائه خدمات همکاری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم یکی از همراهان جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات در موقعیت زمانی و مکانی باشیم.

علیزاده اظهارداشت: شرکت توزیع نیروی برق در هرکدام از مباحث مخاطرات طبیعی در استان های دیگر خدمات رسانی کرده است.

وی تاکید کرد: حتم جمعیت هلال احمر استان زنجان یکی از اولین ها در ارائه خدمات به همنوع بوده است و گوی سبقت کمک راسانی به هموطنان را ربوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: نیروهای این شرکت نیز علاقمند به همکاری تنگاتنگ با هلال احمر استان زنجان است و درصدد است قدماهایی در راستای اهداف آن بردارد.

 علیزاده تاکید کرد: بسیاری از مواقع نیز نیازمند همکاری جمعیت هلال احمر استان زنجان هستیم و بیش از یکهزار پرسنل شرکت توزیع نیروی برق که با فراخوانی مجدد داوطلب خانه هلال می شوند.

وی اضافه کرد: با این اقدام  کمک کار و یاری دهنده جمعیت هلال احمر در مناطق و بخش های مختلف خواهیم بود.

به گزارش موج رسا، تاکنون بیش از 40 نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق عضو خانه داوطلب هلال شده اند که پیش بینی می شود این تعداد به یکهزار نفر برسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر