logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۳۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

مادر شهیدان بابایی آسمانی شد

مادر-شهیدان-بابایی-آسمانی-شد

مادر شهیدان اصغر و مرتضی بابایی پس از گذشت سال ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان، به شهیدانش پیوست.

به گزارش موج رسا; با نهایت تاسف و تاثر مرحومه خانم " مهریه احمدی" مادر گرانقدر شهیدان والامقام اصغر و مرتضی بابایی به علت بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحومه خانم " مهریه احمدی" مادر فداکار شهیدان بابایی ساعت 10:30 صبح امروز دوم آبان ماه به سمت بهشت حضرت زینب(س) شهرستان سلطانیه برگزار شد.

گفتنی است شهید مرتضی بابایی دومین روز از بهار سال 1341 در روستای قلعه از توابع شهرستان ابهر دیده به جهان گشود، تا دوم دوره متوسطه درس خواند و گروهبان یکم شهربانی شد.

وی 24 اردیبهشت ماه سال 1362 در قصرشیرین توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

همچنین شهید اصغر بابایی اولین روز تابستان سال 1344 در روستای قلعه از توابع شهرستان ابهر دیده به جهان گشود، تا پایان دوم دوره راهنمایی درس خواند و با آغاز جنگ تحمیلی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

این شهید والامقام هفتم اسفندماه سال 1362 در منطقه جزیره مجنون عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر وی مدت ها در منطقه جا ماند و سی ام اردیبهشت ماه سال 1375 پس از تفحص در زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر