logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

نمایشگاه دستاوردهای کارگران نمونه زنجان برپا می شود

نمایشگاه-دستاوردهای-کارگران-نمونه-زنجان-برپا-می-شود

مدير رفاه و امور اجتماعي اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان با اشاره به برگزاري برنامه هاي متنوع به مناسبت گراميداشت هفته کاروکارگر در استان زنجان گفت: دستاوردهای کارگران نمونه استان در قالب نمایشگاه ارائه می شود.

به گزارش موج رسا; مجتبي بازرگان در جمع خبرنگاران در تشریح برنام هاهی هفته کار و کارگر اظهار داشت: تمام برنامه ها و وظايف هريک از اعضاي ستاد براساس شيوه نامه اي که از طرف وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعي ارسال شده است کاملاً بصورت شفاف مشخص شده است.

وي با اشاره به برگزاری برنامه‎های فرهنگی و ورزشی در طی این مناسبت در سطح استان تصریح کرد:  برنامه هاي پيشنهادي فرهنگي و ورزشي ابتدا تشکيل ستاد برگزاري مراسم هفته کاروکارگر است که با حضور سازمانهاي فرهنگي و هنري، نماينده کارگران و کارفرمايان، نماينده استانداري و صدا وسيما برگزار می شود.

مدير رفاه و امور اجتماعي اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان يکي ديگر از برنامه هاي اين هفته را برنامه ريزي به منظور سخنراني مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان و رؤساي ادارات شهرستاني در خطبه هاي پيش از نماز جمعه شهرستان ها و حضور کارگران در نماز جمعه شهرستانهاي استان عنوان کرد.

بازرگان عنوان کرد: اطلاع رساني مراسم و برنامه هاي روزهاي هفته کاروکارگر از طريق رسانه ها انجام می شود.

وی یکی از مهمترین برنامه‎های هفته کار و کارگر را برگزاری نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: نمايشگاه دستاوردهاي کارگران نمونه استان با همکاري واحدهاي توليدي، صنعتي، خدماتي، کشاورزي و بخش تعاون برگزار می شود..

بازرگان با اشاره به برگزاري مراسم غبار روبي و عطر افشاني مزار شهداي کارگر در تمامي شهرستان‎ها تصريح کرد: هماهنگي هاي لازم براي استفاده کارگران و خانواده هايشان از امکانات رفاهي، تفريحي و ورزشي استان بصورت رايگان يا با تخفيف مناسب در این ایام انجام شده است.

وي در پايان با بيان اينکه از کارگران نمونه و کارگران معلول و بازنشستگان تجليل به عمل خواهد آمد، از برگزاري همايش توسط بسيج کارگري استان به مناسيت هفته کاروکارگر خبر داد./ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر