logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۳۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در گفت‌وگوی اختصاصی با موج رسا مطرح شد

نامه استاندار زنجان به علی‌اکبر صالحی و علی‌عسگری برای ساخت مستند شهید شهریاری/درویش امیری: این مستند باید به تمام جبنه‌های زندگی شهید شهریاری بپردازد

نامه-استاندار-زنجان-به-علی‌اکبر-صالحی-و-علی‌عسگری-برای-ساخت-مستند-شهید-شهریاری-درویش-امیری:-این-مستند-باید-به-تمام-جبنه‌های-زندگی-شهید-شهریاری-بپردازد

استاندار زنجان از ارسال نامه مشترک با امام جمعه زنجان به روسای سازمانهای انرزژی اتمی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای ساخت مستند شهید شهریاری خبر داد.

اسدالله درویش‌امیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نامه خود برای روسای سازمانهای انرژی اتمی و صدا و سیمای کشور اظهار داشت: در این نامه درخواست کردیم تا از زندگی سراسر افتخار شهید مجید شهریاری که فرزند این استان است، مستندی ساخته شود.

وی افزود: در این مستند باید به سوابق، خانواده، خدمات علمی شهید شهریاری و نقشی که در کسب دانش هسته‌ای داشت، پرداخته شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهید شهریاری شهید در راه دانش هسته‌ای است، ابراز کرد: تقاضای ما این بود که سازمانهای صدا و سیما و انرژی اتمی کشور با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان یا توسط خود مرکز تهران به ساخت این مستند همت گمارند.

وی در مورد تاریخ نامه ارسالی به سازمان انرژی اتمی و صدا و سیمای کشور گفت: این نامه روز گذشته به صورت مشترک با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به این سازمانها ارسال شده است.

به گزارش موج رسا؛ ۲۰ فروردین ماه به عنوان روز ملی فناوری هسته‌ای در تاریخ کشور ثبت شده و از طرفی شهید شهریاری نیز نقش پررنگی در پیروزی‌های هسته‌ای ایران داشت.

//س

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : یادگاری ] [ ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ ]
ای کاش آقای استاندارقبل از پیشنهاد خود برخلاف مدیرکل ارشاد از نظر هنرمندان سینما وتلویزیون استفاده می کرد این موضوع مسوله دامن زدن به مدیریت بحرانی فرهنگ وهنر استان زنجان است آنان که از مدیریت فرهنگی وهنری فقط مدیریت ناکارآمد را بلد هستند آنان که از کارمندی یا رابطه یا بواسطه مدریت فرهنگ وهنر استان را .....
فرم ارسال نظر