logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۳۰۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

برای خدمت به مردم باید خیلی چیزها را کنار بگذاریم/ با پارکینگ شدن حیاط مدارس در ساعات غیراداری مخالفم

برای-خدمت-به-مردم-باید-خیلی-چیزها-را-کنار-بگذاریم-با-پارکینگ-شدن-حیاط-مدارس-در-ساعات-غیراداری-مخالفم

استاندار زنجان گفت: در وضعیت کنونی کشور هر  چیزی که مسئله مسئولین باشد تا حدودی قابل حل است ولی هر مشکلی که حل نمی شود به دلیل این است که آن مشکل مسئله مسئولان نیست.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به تمایل دولت و استانداری برای حمایت از اقشار مختلف فرهنگیان، اظهار کرد: بنده بار ها گفته ام که هر کاری که در استان امکان دارد انجام شود تا مشکلات را حل کنیم به بنده ارائه شود؛ ولی تا به امروز هیچ کسی هیچ طرحی را ارائه نداده است.

 وی با بیان اینکه برای بنده موضوع آموزش و پرورش مهم است، ابراز کرد: قلبا دوست دارم به فرهنگیان  کمک کنم و هر کاری که در اختیارات بنده باشد برای رفع مشکلات انجام می دهم.

استاندار زنجان با اشاره به صحبت های برخی از اعضای شورای آموزش و پرورش استان، عنوان کرد: به نظرم مصوبات برزمین مانده جلسه قبلی شورای آموزش و پرورش به این دلیل بوده است که مصوبات مسئله اعضا نبوده.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور، تصریح کرد: در وضعیت کنونی کشور هر  چیزی که مسئله مسئولین باشد تا حدودی قابل حل است ولی هر مشکلی که حل نمی شود به دلیل این است که آن مشکل مسئله مسئولان نیست.

حقیقی با اشاره به اینکه اگر ما می خواهیم خدمت کنیم خیلی چیز ها را باید کنار بگذاریم، خاطرنشان کرد: ما نباید برای هم دیگر کلاس بگذاریم و موضوع را از گردنمان ساقط کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید در کارهایی که خارج از وظایف آنها است کمک کنند، بیان کرد: زمانی که کار ها مسئله مسئولین بشود، این اتفاق می افتد ولی اکنون به دلیل این که کارهای خارج از وظیفه مسئله نیست، انجام نمی شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مشکل بخش را باید مدیر بخش حل کند، افزود: اگر مشکل بخش را نتواند مدیر بخش حل کند و مشکل به شهرستان برسد، آن شخص مدیر موفقی نیست و همین امر برای مدیران استان و شهرستان ها صادق است.

وی با اشاره به اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش با دعوت از مدیران مدارس به تفکیک مقاطع تحصیلی، بهتر است تشکیل شود، عنوان کرد: در این جلسه ما مطالبات و مشکلات مدارس و صحبت های مدیران مدارس را می شنویم.

حقیقی با بیان اینکه معاونان استاندار از مجموعه استخر آموزش و پرورش بازدید کنند، تصریح کرد: معاونان بعد از بازدید کار هایی که می توان انجام داد تا این پروژه افتتاح شود را اعلام کنند.

وی با اشاره به پیشنهاد شهردار زنجان مبنی بر پارکینگ شدن حیاط مدارس در زمان تعطیلی و ساعات غیر کاری مدارس، تصریح کرد: بنده پارکینگ شدن مدارس را در ساعات غیر کاری قبول ندارم و برای این امر دلیل دارم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر