logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۳۰۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

راهپیمایی اربعین باعث هم افزایی هسته‌های مقاومت می‌شود/ امام(ره) به دنبال صدور انقلاب با تشکیل هسته‌های مقاومت بود

راهپیمایی-اربعین-باعث-هم-افزایی-هسته‌های-مقاومت-می‌شود-امام(ره)-به-دنبال-صدور-انقلاب-با-تشکیل-هسته‌های-مقاومت-بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی باعث هم افزایی هسته های مقاومت است، گفت: این هم افزایی به سمتی می ورد که مکتب امام حضور خودش را در جهان نشان می دهد.

حجت الاسلام سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قرائت امام خمینی (ره) از اسلام و توحید، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بر اساس قرائت خود از اسلام یک مکتبی را با عنوان مکتب اسلام ناب پی ریزی کردند و نظام جمهوری اسلامی را با قرائت توحیدی به وجود آوردند.

وی با اشاره به رابطه امام و امت در نظام جمهوری اسلامی، ابراز کرد: ولات، توحید و جایگاه مردم با قرائتی که امام(ره) از اسلام ناب محمدی داشتند شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به کشور های مسلمان و جهان، عنوان کرد: امام(ره) روشی که برای برای صدور انقلاب انتخاب کردند، تشکیل هسته های مقاومت در کل جهان بود.

وی با اشاره به پیام 2آذر سال 67 امام خمینی (ره) که به پیام تشکیل بسیج طلبه و دانشجو معروف است، تصریح کرد: تعبیر امام(ره) در خصوص تشکیل هسته های مقاومت در این پیام روشن است و این مسئله مخصوص بسیج دانشجو و طلبه نیست؛ بلکه برگرفته از اندیشه ناب حضرت امام خمینی(ره) است و در برگیرنده تمام مردم آزاده دنیا است.

احمدی با اشاره به صدور انقلاب در تمامی لایه های فکری و سخت افزاری و شکلی، خاطر نشان کرد: امام پیام انقلاب را یک پیام جهانی میداند و امتداد انقلاب را در قلل رفیع کرامت انسانی در جهان می خواهند امتداد دهند.

وی با اشاره به پیام امام خمینی(ره) در پذیرش قطعنامه و وصیت نامه سیاسی آن حضرت وبا توجه به یک سال آخر عمر بابرکت امام(ره)، افزود: یک سال آخر عمر امام(ره) پر است از دوگانه هایی که امام در صدد ایجاد و تبیین آنها است؛ مانند دوگانه اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکای، دوگانه فقر و غنی و....

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به دو گانه هایی  که امام(ره) ذیل مکتب خود تبیین می کند، خاط نشان کرد: امام خمینی(ره) در صدد صدور دوگانه های مکتب خود و اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه ما اگر از خط سیر انقلاب ارزیابی داشته باشیم، به راحتی شکل گیری هسته های مقاومت را مشاهده می کنیم، تصریح کرد: هسته های مقاومت در کشورها شکل گرفته است و افرادی که در مکت امام(ره) رشد کرده و تربیت شده اند  شخصت محوری و مرکز سقل هسته های مقاومت جهان هستند.

احمدی با اشاره به اینکه ریشه های حزب الله لبنان را در نگاه امام موسی صدر و شهید چمران و سایر افراد رشد کرده در مکتب امام(ره) می بینیم، عنوان کرد: در یمن و سایر کشور هایی که تازه به این هسته های مقاومت پیوسته اند، تشکیل کانون های متراکم توحیدی وابسته به اندیشه امام (ره) کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه هسته های مقاومت در  داخل کشور ذیل بسیج تعریف می شوند وهر شخصی که تفکربسیجی و تفکر انقلابی دارد در این هسته های مقاومت حضور دارد، افزود: بسیج بزرگترین هسته مقاومت در جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هسته های مقاومت به دلیل مواجهه با جنگ سخت ایجاد شده اند، ادامه داد:  هسته های مقاومت بعد از عبور از جنگ سخت وارد لایه ای از جنگ نرم و مبارزه در این عرصه می شوند.

وی با اشاره به اینکه هسته های مقاومت در برخی از کشور های اطراف ایران و آژانتین، برزیل و برخی کشور های اروپایی و آمریکایی شکل گرفت است، عنوان کرد: امپراطوری رسانه ای غرب به شدت برای جلوگیری از صدور این پیام در تلاش است ولی نتوانسته است آن طوری که می خواست در این عرصه موفق شود.

احمدی با اشاره به تعقل مشترکی که در بین هسته های مقاومت شکل گرفته است، بیان کرد: این تعقل مشترک ذیل اندیشه امام(ره) شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه سرریز این تعقل مشترک را ما در راهپیمایی اربعین و در کربلا مشاهده می کنیم، خاطر نشان کرد: این بدان معنی است که مکتب امام(ره) بروز تمدنی خودش را پیدا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: چشمه ها کوچکی که ایجاد شده بود الان تبدیل به رود شده و همه این رود ها به اقیانوس امام حسین(ع) پیوسته است و رزمایش هسته های مقاومت در اربعین حسینی  در مسیر کربلا دشمنان اسلام را آزار می دهد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی باعث هم افزایی هسته های مقاومت است، بیان کرد: و این هم افزایی به سمتی می ورد که مکتب امام حضور خودش را در جهان نشان می دهد .

احمدی با بیان اینکه هرکسی که وارد مقابله با این تفکر می شود یا به انزوا کشیده می شود و یا ازبین می ورد، افزود: در این جهت می توان به افول آمریکای جنایتکار، رژیم کودک کش صهیونستی و آل سعود اشاره کرد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر